فرماندار شهرستان روانسر :

ارتقا جایگاه ورزش دغدغه ورزشکاران شهرستان روانسر است

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۶:۱۲:۱۸
کد خبر: ۷۸۶۷۰۴
ارتقا جایگاه ورزش دغدغه ورزشکاران شهرستان روانسر  است
اختصاص اعتباری محدود از منابع اعتباری زلزله به روانسر برای مجموعه ورزشی شهرستان قابل قبول نیست و باید افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حسین ویسمرادی فرماندار شهرستان روانسر  در نشست بررسی مسایل و مشکلات ورزش شهرستان روانسر که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، هیأت‌های ورزشی و جمعی از مدیران تشکیل شد از کم توجهی به ورزش این شهرستان انتقاد کرد و گفت: بی‌توجهی به سالن‌های ورزشی موجب نارضایتی عمده ورزشکاران شده به گونه‌ای قبوض خدماتی آنها بیش از یک سال است پرداخت نشده است.

13

او افزود: اختصاص اعتباری محدود از منابع اعتباری زلزله به روانسر برای مجموعه ورزشی شهرستان قابل قبول نیست و باید افزایش یابد.

فرماندار شهرستان روانسر گفت: با توجه به مشکلات و محدودیت‌های مالی و کمبود منابعی که در سطوح ملی و استانی با آنها مواجه هستیم، دغدغه ورزشکاران شهرستان این است که جایگاه ورزش ارتقا یابد.

ویسمرادی ادامه داد: شهرستان روانسر افتخارات فراوانی را در رشته‌های مختلف ورزشی دارد و این بیانگر علاقه مردم به ورزش می‌باشد.

او افزود:این موفقیت‌ها نشان از وجود استعدادهای جوانان این منطقه دارد و مستلزم فراهم کردن زیرساخت‌های لازم است.

فرماندار شهرستان روانسر تاکنون اقدام‌های خوبی درجهت توسعه ورزش در سطح شهرستان انجام شده است ولی باید همچنان امکانات شهرستان در حوزه ورزش توسعه یابد.

ویسمرادی بر جذب اعتبارات عمرانی و نظارت بر هزینه کرد آنها، تامین امکانات و لوازم ورزشی هیأت‌های ورزشی، جذب اعتبارات از منابع اعتباری زلزله از سوی اداره کل ورزش و جوانان تاکید کرد.

او افزود: شهرستان روانسر یک‌هزار و 120 ورزشکار سازماندهی شده داردو 28 هیأت ورزشی فعال دارد.

ویسمرادی گفت: شهرستان روانسر  47 هزار تن جمعیت دارد که در 60 کیلومتری شمال‌غربی کرمانشاه واقع شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز