استاندار لرستان:

اولویت خرید با تولیدات درون استان است/ امکان حمایت از تولیدکنندگان استان وجود دارد

۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۰:۴۴:۱۸
کد خبر: ۷۸۶۷۶۵
اولویت خرید با تولیدات درون استان است/ امکان حمایت از تولیدکنندگان استان وجود دارد
سید موسی خادمی گفت: در شرایط برابر کیفیت اولویت خرید با تولیدات درون استان است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛خادمی شامگاه سه شنبه در  جلسه ستاد تنظیم بازار لرستان ،اظهار کرد:  شهردار و دیگر دستگاههای نظارتی می بایست مشکلات و مسائل میادین میوه و تره بار را رصد کنند و نظم و انضباط لازم با قید قوانین و ضوابط مربوطه در این خصوص رعایت گردد.

او افزود:  نحوه نظارت بر بازار خوب بوده و تفاوت زیادی با نرخ های رایج در بازارهای استانهای دیگر نداریم.

خادمی تصریح کرد: در شرایط برابر کیفیت اولویت خرید با تولیدات درون استان است؛گاهی برخی افراد ذیربط شرایطی تعیین می کنند که امکان خرید از تولیدات استان مقدور نباشد در حالی که امکان تسهیل شرایط مذکور و حمایت از تولیدکنندگان استان وجود دارد.

اویادآورشد:  لرستان بخشی از کشور است و وقتی در کل کشور قیمت ها افزایش می یابد؛ نمی شود قیمت های ما تفاوت زیادی با استانهای دیگر داشته باشد.

خادمی خاطر نشان کرد: در بحث مشکلات مربوط به کامیون داران و حمل و نقل با همت و تلاش مدیران عضو ستاد تنظیم بازار شاهد حل این مشکل در استان بودیم.

او ادامه داد:  وقتی قیمت تمام شده نهاده های دامی برای تولید کننده افزایش یافته نمی شود ما تولید کننده را اجبار کنیم که با قیمت پایین تر بفروشد و متضرر شود.

خادمی تاکید کرد: اگر سیستم عرضه و تقاضا درست اجراشود مشکلی نخواهد بود و نیازی به ستادی برای تنظیم بازار هم نخواهد بود ولی شرایط کشور به شکلی است که می بایست عرضه و تقاضا کنترل شود.

 

 

نظر شما