ورزشکار پلدختری مدال خود را به بنیانگذار ورزش پلدختر تقدیم کرد

۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۱:۵۸:۱۶
کد خبر: ۷۸۶۷۸۰
ورزشکار پلدختری مدال خود را به بنیانگذار ورزش پلدختر تقدیم کرد
نایب قهرمان مسابقات جهانی پاورلیفتینگ سنپترزبورگ روسیه مدال نقره خودرا به پیشکسوت نامدار وبنیانگذار درگذشته ورزش پلدختر تقدیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ اسماعیل کایدی  نایب قهرمان مسابقات جهانی پاورلفتینگ سنپترزبورگ روسیه که  عصر روز سه شنبه مورد استقبال مردم ورزش دوست ومسئولین شهرستانی قرارگرفته بود در حاشیه این مراسم  مدال نقره خود را به پاس خدمات و جایگاه والا وارزشمند  شادروان یدالله پور نصیر بنیانگذار وپدر ورزش پلدختربه روح وروان این چهره نامدار ورزش لرستان  تقدیم کرد.

اسماعیل کایدی دو روز قبل در مسابقات جهانی پاورلیفتینگ سنپترزبورگ روسیه که با حضور بیش از ۴هزار شرکت کننده از ۳۷ کشورجهان توانست  مدال نقره  وزن 90 کیلوگرم بزرگسالان این  مسابقات را کسب کند.

کاییدی  همچنین در شهریور ماه سال جاری در مسابقات بین المللی پاورلیفتینگ گرجستان نیز موفق به کسب مدال طلای این مسابقات شده بود که مدال خود را به رهبر معظم انقلاب تقدیم کرده بود.

یادآوری می شود حاج یدالله پورنصیر از بانیان اصلی ورزش درجنوب لرستان وبنیانگذار ورزش مدرن پلدختر و پدرفوتبال این شهرستان  بود که اواخر ماه گذشته به علت بیماری  درگذشت .

گفتنی است ؛در مراسم استقبال حسین پور نصیر رییس هیئت پرورش اندام پلدختر وفرزند شادروان پورنصیر نیز حضور داشت.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز