استاندار مرکزی:

از معضلات بیمارستان حضرت فاطمه (س) ساوه گره گشایی شده است

۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۰:۴۶:۵۱
کد خبر: ۷۸۶۸۰۱
از  معضلات بیمارستان حضرت فاطمه (س)  ساوه گره گشایی شده است
استاندار مرکزی گفت: بیمارستان حضرت فاطمه (س) از ظرفیت های حوزه سلامت در ساوه محسوب می شود که پس از حل مشکلات در ماه های اخیر خدمات دهی آن از سرگرفته شده است.

به گزارش برنا از اراک ، «سید علی آقازاده» در حاشیه بازدید از این بیمارستان،‌ اظهار داشت: این مرکز درمانی 96 تختخوابی به دلایلی از جمله بدهی سنگین و برخی از مشکلات با زیان دهی مواجه شده بود که از این معضلات گره گشایی شده است.

وی افزود: با حضور شرکای جدید که از پزشکان حرفه ای هستند روند خدمات و ‌ استفاده از تجهیزات این بیمارستان مطلوب شده و رضایتمندی مردم بالا رفته است.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: انتظار می رود با درایت متولیان جدید این بیمارستان و نظارت دانشکده علوم پزشکی ساوه خدمات رسانی سلامت به شهروندان روز به روز بهبود یابد.

آقازاده اظهار داشت: بیمارستان حضرت فاطمه (س) با تداوم فعالیت های فعلی و نظارت علوم پزشکی می تواند به عنوان یکی از مراکز خصوصی خدمات سلامت در این شهرستان نقش آفرینی کند.

وی گفت: مدیریت ارشد و مسئولان سلامت استان برای بهبود خدمات بهداشتی و درمانی به خصوص در زمینه استفاده بهینه از امکانات مرکز در مانی خصوصی حضرت فاطمه (س) همکاری های لازم را دارند.

 

نظر شما