رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی؛

داماد سارق در دام پلیس

۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۰:۴۷:۲۹
کد خبر: ۷۸۶۸۶۲
داماد سارق در دام پلیس
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: داماد سارق که از گاو صندوق منزل مادر همسر خود در اراک بیش از پنج میلیارد ریال پول نقد و طلا سرقت کرده بود به دام افتاد.

به گزارش برنا از اراک ، سرهنگ «سیدنورالدین حسینی» افزود: مدتی پیش زنی در تماس با مرکز فوریت های پلیس 110، گزارشی از سرقت گاوصندوق منزلش را اعلام داشت که تیمی از کارآگاهان پلیس برای بررسی موضوع به صحنه سرقت اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور کارآگاهان پلیس در صحنه سرقت، شاکی پرونده اذعان داشت که گاوصندوق منزلش حاوی پنج میلیارد ریال طلا، وجه نقد و ارز خارجی بوده و زمانی که کسی در منزل حضور نداشته مورد سرقت قرار گرفته است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: اقدامات تخصصی کارآگاهان پلیس برای دستگیر سارق آغاز شد و در مراحل تحقیقات سرنخ هایی از سرقت گاوصندوق توسط فردی که به راحتی در این منزل تردد داشته است، به دست آمد.

وی ادامه داد: با تکمیل تحقیقات، مدارک لازم در خصوص سرقت گاوصندوق توسط‌ داماد خانواده به دست آمد و این فرد با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر شد.

سرهنگ حسینی اظهار داشت: در بازجویی انجام شده و با توجه به اسناد و مدارک موجود، داماد خانواده به سرقت گاوصندوق از منزل مادر زنش اعتراف کرد و تمامی اموال سرقت شده به همراه گاوصندوق تخریب شده که در بیابان های اطراف اراک رها شده بود کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز