آغاز فراخوان ثبت نام طرح های فراگیر جوانان در استان

۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۰:۳۴:۲۰
کد خبر: ۷۸۶۹۱۵
آغاز فراخوان ثبت نام طرح های فراگیر جوانان در استان
سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان خراسان رضوی از آغاز فراخوان ثبت نام طرح های فراگیر جوانان در چارچوب اولویت های وزارت ورزش و جوانان پس ازبررسی و داوری های استانی و ملی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حسن عزیزی در خصوص محور های این طرح اظهار کرد: موضوعات اشتغال جوانان، مشارکت های اجتماعی، ازدواج، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و اوقات فراغت به عنوان محورهای حمایتی از طرح های فراگیر جوانان اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه داوری این طرح ها در سه سطح ملی، منطقه ای و استانی انجام شده است، ادامه داد: طرح ملی، پروژه‌ای است که جامعه آماری آن را جوانان تشکیل داده و بر اساس آن فرصت های برابر برای مشارکت یا بهره مندی از نتایج طرح برای جوانان فراهم می شود.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد:در بررسی و داوری طرح ها،ملاک هایی چون تطابق داشتن با اولویت های اعلامی جوانان،خلاقیت و ابتکار در تولید محتوا،روش و نحوه اجرا،بررسی ابعاد علمی و اجرایی طرح و میزان جلب مشارکت در پروژه ها لحاظ شده است.

عزیزی در ادامه افزود:بر این اساس، متقاضیان حقوقی و حقیقی می توانند نسبت به تکمیل فرمت پروپوزال و ارسال طرح ها و تقاضانامه خود در چارچوب دستورالعمل مربوطه که به ضمیمه الصاق شده است حداکثر تا پایان دی ماه ۹۷ به دبیرخانه شورای داوری طرح ها مستقر در حوزه معاونت فرهنگی و امور جوانان و یا ادارات تابعه اقدام کنند.

وی تصریح کرد:طرح های اشتغال زایی و کارآفرینی جوانان که در چارچوب بسته حمایتی ارایه تسهیلات ارزان قیمت با صندوق کارآفرینی امید در حال انجام است،موضوع این فراخوان نبوده و طرح های ارسالی قابل بررسی نیستند.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی خاطرنشان کرد:این رویکرد مبتنی بر ارائه راه حل های خلاقانه و نوآورانه برای ساماندهی اشتغال پایدار جوانان در جامعه است که در قالب طرح های توانمندسازی و مبتنی بر استفاده از فن آوری های نوین و بهره گیری از فضای مجازی، امکان ارائه الگویی طرح ها را به صورت ملی یا منطقه ای و استانی فراهم می سازد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز