برگزاری ستاد ساماندهی امور جوانان طرقبه شاندیز

۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۰:۴۶:۲۰
کد خبر: ۷۸۶۹۲۵
ستاد ساماندهی امور جوانان طرقبه شاندیز با حضور سرپرست معاونت فرهنگی و امورجوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، در این جلسه هیئت رئیسه شورای مشورتی جوانان به بیان طرح های پیشنهادی مجمع از جمله حضور اعضای مجمع در کمیسیون های فرمانداری و برگزاری نشست های تخصصی پرداختند.

در ادامه نایب رئیس شورای مشورتی جوانان شهرستان در خصوص طرح دستیاران جوان بیان کرد: خوشبختانه کار به مرحله اجرا رسیده است و جوانان فعال در حوزه های مختلف به ادارات مربوطه معرفی گردیده اند.

عباسی افزود: ما همچنان پیگیر زمین خانه جوان هستیم و امیدواریم که با همت مسئولین بتوانیم هر چه زودتر به این مهم دست یابیم.

سرپرست معاونت فرهنگی و امورجوانان اداره‌کل ورزش و جوانان نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مسئولین و جوانان طرقبه شاندیز اظهار کرد: حضور جوانان فعال درعرصه های مختلف یکی از نقاط قوت این شهرستان است و مسئولین باید از توان و پتانسیل این جوانان بهره کافی را ببرند.

حسن عزیزی با اشاره به پیگیری های مداوم شورای مشورتی جوانان این شهرستان در خصوص زمین خانه جوان گفت: قطعا در صورت مشخص شدن زمین خانه جوان، ما در ردیف بودجه سال آینده، طرقبه شاندیز را در اولویت برای گرفتن اعتبار ساخت خانه جوان قرار خواهیم داد.

 

نظر شما