بعد از ۱۰ سال، لیگ برتر والیبال شاهد دربی والیبال ارومیه است

۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۳:۰۰:۰۹
کد خبر: ۷۸۶۹۹۵
بعد از ۱۰ سال، لیگ برتر والیبال شاهد دربی والیبال ارومیه است
بعد از ۱۰ سال لیگ برتر والیبال شاهد یک دربی بین نمایندگان والیبال ارومیه خواهد بود و دو تیم شهرداری و دورنا، خاطره دربی پگاه - هیات‌والیبال آذربایجان‌غربی و پگاه - آذرپیام را زنده خواهد کرد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، در آخرین هفته دور رفت لیگ برتر والیبال، در سالن ۶۰۰۰ نفری غدیر (دورنالاریوواسی) دو تیم شهرداری و دورنا ارومیه به مصاف هم خواهند رفت.

دربی والیبال ارومیه امروز در شرایطی با قضاوت داود نافعی به عنوان داور نخست و آقابراری به عنوان داور دوم برگزار می‌شود که هر دو تیم در انتهای جدول رده‌بندی قرار دارند.

برگزاری دیدار از نوع دربی بین نمایندگان ارومیه آخرین بار ۱۰ سال قبل با دیدارهای پگاه و هیات والیبال آذربایجان‌غربی همراه بود و تماشاگران شهر ارومیه، امروز بعد از این مدت یک‌بار دیگر چنین دیداری را در سطح اول والیبال کشور شاهد خواهند بود.

در سال ۸۴ دو تیم پگاه و آذرپیام نخستین بار در لیگ برتر دربی والیبال ارومیه را در چنین سطحی برگزار کردند که در دیدار رفت پگاه و در دیدار برگشت آذرپیام ۳ بر یک به پیروزی دست یافتند.

در فصل ۸۵ نیز این دو تیم دوباره به مصاف هم رفتند و در سال ۸۶ برای آخرین بار این بار دو تیم پگاه و هیات والیبال به عنوان دو نماینده ارومیه به دیدار هم رفتند که پگاه هر دو بازی را ۳ بر صفر پیروز شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز