استاندار اردبیل خبر داد:

افزایش ۶۰ درصدی سرمایه گذاری در استان

۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۲:۲۱:۵۵
کد خبر: ۷۸۷۰۰۱
افزایش ۶۰ درصدی سرمایه گذاری در استان
استاندار اردبیل گفت: برنامه ریزی های متعدد در راستای رفع موانع تولید و اشتغال و حمایت بانک ها، سرمایه گذاری در استان اردبیل را دv سال جاری 60 درصد افزایش داده است.

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ اکبر بهنامجو روز چهارشنبه در جلسه تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور مدیر عامل بانک صنعت و معدن برگزار شد ، گفت : داشتن بازار مصرف مناسب برای محصولات تولیدی مهم ترین شرط در حمایت از سرمایه گذاران صنعتی در استان می باشد.

وی بیان کرد: آن دسته از واحدهایی که بازاریابی مناسبی برای تولید خود دارند، در اولویت دریافت تسهیلات سرمایه در گردش قرار می گیرند.

به گفته وی، باید با رونق بخشی به تولید و یافتن بازارهای مناسب در آن سوی مرزها زمینه صادرات محصولات واحدهای صنعتی در استان را فراهم کرد.

استاندار اردبیل گفت: در راستای رفع مشکل بیکاری برنامه ریزی منسجمی با همکاری بانک ها و دستگاه های مربوطه در استان انجام گرفته و با جدیت دنبال می شود.

بهنامجو با بیان اینکه 65 هزار بیکار در استان اردبیل وجود دارد، افزود: ظرفیت ایجاد اشتغال و کارآفرینی در استان بالا بوده و این استان به لحاظ دارا بودن زمینه گردشگری ، کشاورزی و صنعتی از جمله مستعد ترین مناطق کشور است.

وی ادامه داد: نیروی انسانی از جمله مهم ترین پتانسیل های استان است که با برنامه ریزی و تسهیل در راه اندازی مراکز تولیدی و صنعتی می توان از این ظرفیت در راستای توسعه اقتصادی استان استفاده کرد.

حسین مهری، مدیرعامل بانک صنعت و معدن نیز در این جلسه نسبت به حمایت از واحدهای تولیدی استان که درصد بالای اشتغال را ایجاد کرده اند ، قول مساعد داد.

وی افزود: حمایت از واحدهای صنعتی که چرخ اقتصادی کشور را می چرخانند ، از وظایف بانک ها بوده و این بانک در راستای تسهیل در امر فعالیت این واحدها همکاری خواهد داشت.

واحدهای تولیدی آرتاویل تایر، آرتاپلاست ، شرکت آذرساروج و کارخانه مایوان (اتوبوس سازی) از جمله واحدهایی بودند که مشکلات مالی و سرمایه در گردش خود را عنوان کرده و تسهیلاتی برای ادامه فعالیت این واحدها از سوی بانک صنعت و معدن اختصاص یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز