سمیرا موسیوند؛ نایب رئیس بانوان هیات کاراته استان اردبیل:

۵ کاراته کا و ۲ تیم کاتای اردبیلی در بالای رنکینگ فدراسیون حضور دارند

۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۲:۲۶:۳۶
کد خبر: ۷۸۷۰۰۵
۵ کاراته کا و ۲ تیم کاتای اردبیلی در بالای رنکینگ فدراسیون حضور دارند
نایب رئیس بانوان هیات کاراته استان اردبیل از حضور 5 دختر کاراته کا و 2 تیم کاتای استان در رنکینگ 10 تایی فدراسیون کاراته خبر داد.

به گزارش برنا،سمیرا موسیوند در این خصوص گفت: فدراسیون کاراته لیست 10 نفر برتر رنکینگ دختران نوجوان و جوان کشور در اوزان مختلف را اعلام کرده 5 دختر کاراته کا اردبیلی در آنها حضور دارند.

موسیوند ادامه داد: با توجه به اعلام رنکینگ 10 نفر برتر هر وزن ، مهدیه عباسی در وزن 47- نوجوانان در رده پنجم، ثنا نگهدار در وزن 59+ جوانان در رده هفتم ، مریم قدری در وزن 53- جوانان در رده هفتم ، الیسا سرحدی در وزن 54- نوجوانان دهم و مهسا رزم جو نیز در وزن 48- جوانان در جایگاه دهم قرار گرفتند.
نائب رئیس هیئت کاراته استان اردبیل افزود: براساس اعلام فدراسیون کاراته، در بخش کاتا نیز تیم اردبیل با ترکیب (مریم قدری، پریا شهبازی و رقیه حاجیلر) در رده ششم و تیم ستارگان سبلان با ترکیب (مهدیه عباسی، الیسا سرحدی و نازنین نظری) در جایگاه دهم قرار دارند.
موسیوند خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی فدراسیون کاراته و جهت تقویت و استعداد یابی در رده های پایه با هدف پشتوانه سازی تیم های ملی، سال 97 با برگزاری چهار مرحله مسابقات کشوری با عنوان کاراته وان فرصتی برای رقابت بین نوجوانان و جوانان کشور فراهم آمد که استان اردبیل نیز با حضور در چهار مرحله و میزبانی موفق مرحله دوم توانست به یک طلا ،یک نقره و سه برنز ارزشمند در بخش دختران دست یابد.
نائب رئیس بانوان هیئت کاراته با اظهار رضایت از عملکرد کاراته کاهای استان گفت: طی چند سال اخیر تمرکز و برنامه ریزی ویژه ای در رده های پایه داشته ایم که از آن جمله می توان به چهار دوره حضور در لیگ کشوری، برگزاری دو دوره لیگ استانی و برگزاری جشنواره استعداد یابی زیر 12 سال اشاره نمود و در نتیجه با لطف خداوند، برنامه ریزی و تلاش خستگی ناپذیر عوامل هیئت و مربیان گرامی و همت و خود باوری بازیکنان پس از سال ها دختران استان با درخشش و جنگندگی خود به نتایج ارزشمندی که نوید بخش آینده ای روشن است دست یافتند.
موسیونددر پایان گفت: هنوز در ابتدای راه قهرمانی هستیم و ظرفیت و پتانسیل دختران اردبیلی فراتر از این نتایج است. امیدواریم حال که خود باوری و انگیزه در تک تک بازیکنان و مربیان به وجود آمده با تلاش بیشتر و حمایت مسئولین به جایگاه واقعی و در خور شان نام اردبیل در میادین ملی و بین المللی دست یابیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز