ساماندهی و حل مشکل سد معبر در دستور کار مدیریت شهری شهرداری ارومیه

۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۴:۲۱:۳۰
کد خبر: ۷۸۷۰۱۰
ساماندهی و حل مشکل سد معبر در دستور کار مدیریت شهری شهرداری ارومیه
معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه با اشاره به مشکلات ایجاد شده با سد معبر برای شهروندان این شهر برای ساماندهی این قضیه از رسانه‌ها و مردم درخواست همکاری کرد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، امیر سحابی معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه سد معبر به‌عنوان یکی از مشکلات مهم خیابان‌های اصلی ارومیه به شمار می رود گفت: متاسفانه این اتفاق، شان و منزلت سیستم شهری را به‌هم زده و مطابق تبصره یک ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، باید این رویه را ساماندهی کنیم.

وی اضافه کرد: هرکسی که اقدام به سد معبر کند به حقوق شهروندان تجاوز کرده و مدیریت شهری شهرداری ارومیه با دوری از حاشیه‌سازی و درگیری، به‌دنبال ساماندهی سدمعبر هستیم تا آرامش و آسایش عمومی را بازگردانیم.

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه ضمن درخواست همراهی افکار عمومی، شهروندان  و رسانه ها برای اجرای طرح قانونی ساماندهی سد معبر در سطح شهر ارومیه اظهار کرد: به فرهنگ سازی اعتقاد داریم و از مردم و رسانه ها خواستاریم ایرادهای موجود در راهکار اجرایی بازگو کنند و ما نیزبا توجه به اجرای طرح ضربتی مقابله با سد معبر که با حکم قضایی و تا پایان آذرماه اجرا خواهیم کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه ادامه داد:  در راستای ساماندهی سد معبر دنبال قطع کردن نان دست فروشان و افراد نیستیم و در این مورد با ارائه زمین و توسعه بازارچه‌های روز در ۵ منطقه شهری ارومیه فضای شهر را نیز سامان دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز