فرماندار شهرستان پارس آباد;

علایی: کرسی فرمانداری را با پیمان عدم ورود در انتخابات پذیرفته ام

۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۲:۳۵:۳۹
کد خبر: ۷۸۷۰۱۲
به دنبال انتشار شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر احتمال حضور علی علایی در انتخابات نمایندگی شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار ، وی این شایعه را تکذیب کرد.

به گزارش برنا،علی علایی گفت: علیرغم اینکه برای چند بار اعلام  کرده ام و حضور در انتخابات را از حوزه استحفاظی پارس آباد و بیله سوار تکذیب کرده ام، اما باز عده ای قصد دارند با بیان این مطالب از آب گل آلود ماهی بگیرند.

فرماندار شهرستان پارس آباد  با بیان اینکه حضور در کرسی فرماندار را با عهد و پیمان عدم ورود در انتخابات این منطقه و دوری از هرگونه کار تبلیغاتی و سیاسی پذیرفته ام،تصریح کرد: با استاندار محترم اردبیل به شرط عدم حضور در انتخابات نمایندگی مجلس قبول مسئولیت کرده ام و انشالله در انتخابات آینده نیز در کسوت فرماندار، انتخاباتی کم سابقه و سالم همچون ادوار گذشته برگزار خواهیم کرد.

علایی اظهار داشت: البته برخی ها کارشان تخریب ، تخطئه و شانتاژگری است، و هر از گاهی با پیش کشیدن و دامن زدن به چنین مباحثی قصد تشویش فضای جامعه را در دستور کار قرار می دهند و اگر این قضیه هم نباشد،بحث دیگری را به میان کشیده و از اعتماد و صداقت مردم بهره برداری سوء خواهند کرد.

وی بروز چنین شایعاتی در فضای مجازی را بی تاثیر خواند و تاکید کرد: اینگونه حاشیه سازی ها هیچگونه تاثیری در اراده و اهداف ما مبنی بر خدمت به مردم نخواهد داشت و با تمام توان در نیل به توسعه شهرستان پارس آباد و اجرای برنامه های دولت تدبیرو امید با کمک مردم شریف منطقه تلاش خواهیم نمود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز