فرماندار اردکان:

مسئولان در اماکن عمومی، حتما کتاب بخوانند

۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۲:۴۷:۰۵
کد خبر: ۷۸۷۰۳۱
مسئولان در اماکن عمومی،  حتما کتاب بخوانند
فرماندار اردکان گفت: مسئولان شهرستان با حضور در اماکن عمومی و مدارس به معرفی کتاب و خواندن آن بپردازند .

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ هادی مقیمی روز چهارشنبه در نشستی با حضور مدیران و مسئولان ادارات این شهرستان افزود: مسئولان نسبت به این موضوع بی توجه نباشند، باید با برنامه ‌سازی روی این مساله بر روی جوان ها و مردم تاثیر بگذارند.

وی اضافه کرد: اگر هر دستگاه و نهادی در این حوزه فعالیت و دغدغه داشته باشد شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه خواهیم بود.

فرماندار اردکان با بیان اینکه بسیاری از آسیب های اجتماعی و فرهنگی با ترویج کتاب و کتابخوانی کاهش می یابد تصریح کرد: هدف از مطالعه کتاب، تغییر رفتار اجتماعی به سمت مثبت است تا ضمن داشتن اثرات مثبت برای این قشر در فرهنگی شدن آنان نیز تاثیر گذار باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اردکان نیز با بیان اینکه امروز اهمیت مطالعه بر هیچ کس پوشیده نیست، افزود: فرهنگ مطالعه در جامعه وجود دارد، اما متاسفانه این فرهنگ میان مردم به عادت تبدیل نشده و اکثر ما در این حوزه سهل انگاریم.

رقیه کرمانیان اظهار داشت: از آنجا که فرهنگ، تاثیربسزایی در فکر و اندیشه افراد دارد باید برای توجه هرچه بیشتر به آن کارهای اساسی و پایه ای صورت گیرد.

وی گفت: خوشبختانه در فرمانداری اردکان، نشست کتابخوانی برگزار می شود و همکاران با مطالعه کتاب و معرفی آن زمینه فرهنگ سازی کتابخوانی را مهیا می کنند .

معاون فرماندار از تمام مدیران دستگاه ها درخواست کرد که ساعتی از روز را برای معرفی کتاب توسط کارکنانشان در نظر بگیرند تا این فرهنگ نهادینه شود .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز