مدیرکل ورزش وجوانان لرستان:

از همگانی کردن دوچرخه سواری در استان حمایت می کنیم/ ظرفیت های عالی لرستان در ورزش دوچرخه سواری

۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۲۰:۲۳:۱۲
کد خبر: ۷۸۷۲۲۳
از همگانی کردن دوچرخه سواری در استان حمایت می کنیم/ ظرفیت های عالی لرستان در ورزش دوچرخه سواری
علی یاور عزیزپور گفت:ازهرگونه فعالیت در راستای رشد وتوسعه ورزش دوچرخه سواری و همگانی کردن این ورزش در سطح استان حمایت می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ عزیزپور روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیئت دوچرخه سواری لرستان که با حضور خسرو قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواری برگزار شده بود  ،اظهار کرد:ورزش دوچرخه سواری در لرستان  هم در هردو بخش  استقامت وسرعت چه در سنوات گذشته وچه در حال حاضر ظرفیت وپتانسیل های خوبی  برای رشد وتوسعه داشته و داردبه طوریکه یک تیم کامل در شهرستان بروجرد طی ایام گذشته در رقابت ها حاضر شده بود.

 او با تاکید بر اینکه در حوزه همگانی از ورزش دوچرخه سواری حمایت می کنیم ،افزود: دوچرخه سواری استان  در شهرستانهای پلدختر ،الیگودرز و همچنین نورآباد در بعد همگانی توسعه زیادی پیدا کرده است وتورهای سیاحتی وهمایشات فرهنگی  در شهرستانهای پلدختر والیگودرز به خوبی برگزار می شود.

عزیزپوربا اشاره به رشد ورزشکاران سازمان یافته  در هیئت دوچرخه سواری استان ، تصریح کرد: در حوزه آقایان  این آمار در سال 96  حدود 97 نفر بوده که در سال  97 به  157 نفر افزایش پیدا کرده است همچنین در حوزه بانوان  در سال 96 این تعداد 20 نفربوده که در سال 97 به 26 نفررسیده است ؛ در مجموع آمار ورزشکاران سازمان یافته این هیئت ازتعداد 117 نفر تا  میانگین 183 نفر رشد داشته است  واگرچه مطلوب ما نیست ولی کلا رشد خوبی را نشان می دهد .

 او با بیان اینکه درنوبت های مختلف کمک های خوبی   در راستای توسعه دادن به بعد همگانی دوچرخه سواری  به هیئت استان داشته ایم ، خاطر نشان کرد: 159 میلیون تومان به هیئت  استانی  و  شهرستان ها پرداخت کرده ایم  وبا منابع بیشتر این کمک ها نیز افزایش پیدا خواهندکرد.

 مدیر کل ورزش وجوانان لرستان در ادامه   گفت: اخیرا در راستای یک تفاهم نامه  از هر  فعالیت خاص وویژه برای همگانی کردن دوچرخه سواری  حمایت وهیئت ها را کمک می کنیم و در این خصوص  هرچه گستردگی فعالیت های هیئت  های شهرستانی بیشتر شود این  کمک ها نیز افزایش خواهند یافت .

 عزیزپور یادآورشد: در ایام گذشته قبل از بازی های آسیایی مبالغی را برای کمک به دو رکاب زن قهرمان برتر استان  آروین معظمی گودرزی وکسری باقر پور در قالب تفاهم نامه هیئت  در نظر گرفته بودیم   ولی امروز متوجه شدیمکه  با تاخیر انجام شده یا انجام نشده که قطعااین مبالغ نیز  به آنها پرداخت خواهد شد .

  

 

نظر شما
پرونده ویژه