رییس هیئت دوچرخه سواری لرستان،مطرح کرد:

تقویت جنبه تخصصی دوچرخه سواری در استان از اهداف ماست /توسعه دوچرخه سواری همگانی با آموزش های فنی واصولی

۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۹:۱۳:۵۰
کد خبر: ۷۸۷۲۳۵
تقویت جنبه تخصصی  دوچرخه سواری در استان از اهداف ماست /توسعه دوچرخه سواری همگانی با آموزش های  فنی واصولی
فرهاد دیناروند گفت: برنامه های خوبی در جهت تخصصی کردن هیئت دوچرخه سواری استان در نظر داریم.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ دیناروند روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیئت دوچرخه سواری لرستان که با حضورخسرو قمری  رییس فدراسیون دوچرخه سواری  برگزارشده بود ، اظهار کرد: رشد جنبه تخصصی ورزش دوچرخه سواری با توجه به پتانسیل های موجود در استان از اهداف هیئت دوچرخه سواری لرستان است.

او با بیان اینکه توسعه زیر ساخت ها ازجمله احداث پیست های تمرینی را در نظر خواهیم گرفت ،افزود: فعال کردن هیئت در تمام شهرستان ها و رشد ورزشکاران سازمان یافته در رشته دوچرخه سواری با همکاری جامعه  دوچرخه سواری استان از دیگر اقدامات ما خواهد بود.

 دیناروند خاطر نشان کرد: با تقویت جایگاه کمیته استعداد یابی به صورت فنی و تخصصی   برنامه هارا در این زمینه پیش می بریم تا بتوانیم آروین معظمی گودرزی ها و کسری باقر پور های بیشتری در تمام استان  داشته باشیم.

 او با تاکید بر لزوم جبران جاماندگی های هیئت  در استان ،یادآورشد: هیچ تیمی از استان به مسابقات اعزام نمی شود مگر با برگزاری مسابقات استانی ودر این راستا  مسابقات  انتخابی استان به طور مداوم برگزار خواهد شد.

دیناروند با بیان اینکه از ظرفیت های مربیان در ارکان هیئت استفاده خواهیم کرد ، گفت:  برگزاری کلاس های آموزشی  داوری ومربیگری ، جذب اسپانسر ومنابع مالی فراتر ازاداره کل ورزش را نیز در نظر داریم .

رییس هیئت دوچرخه سواری لرستان با اشاره به دوچرخه سواری بانوان ، بیان کرد: سهم بانوان  به طور کامل ادا خواهد شد و با حفظ شئونات اسلامی این حوزه را تقویت می کنیم.

فرهاد دیناروند گفت: همچنین توسعه دوچرخه سواری همگانی در سرتاسر استان با رویکرد آموزش های اصولی  ،اساسی وفنی دوچرخه سواری  از اهداف ما است.

  

 

 

نظر شما