رئیس سازمان مدیریت بحران کشور :

پرداخت تسهیلات به واحدهای مسکونی روستایی و شهری خسارت دیده از سیلاب در لرستان/لزوم جابه جایی خانه‌های ساخته شده در حریم رودخانه‌ها

۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۹:۱۱:۳۵
کد خبر: ۷۸۷۲۳۸
پرداخت تسهیلات به واحدهای مسکونی روستایی و شهری خسارت دیده از سیلاب در لرستان/لزوم جابه جایی  خانه‌های ساخته شده  در حریم رودخانه‌ها
اسماعیل نجارگفت: تسهیلات بلاعوض به واحدهای مسکونی روستایی و شهری خسارت دیده از سیلاب در لرستان پرداخت می شود.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛نجار که شامگاه چهارشنبه در ستاد مدیریت بحران لرستان سخن می گفت با بیان این مطلب ،اظهار کرد: در این خصوص  برمبنای همان اشل  ومعیار پرداختی‌ها در کرمانشاه  عمل می کنیم.

او با بیان اینکه این تسهیلات مابه‌التفاوت سود 4 درصد است که توسط دولت از ماده 10، 12 تامین می‌شود،افزود: برای حوزه مسکن شهری 50 میلیون تومان تسهیلات 5درصد، 10میلیون تومان تسهیلات معیشتی، 11میلیون تومان کمک بلاعوض، 2 میلیون تومان کمک بلاعوض معیشتی و حدود 8 میلیون تومان اعتبار خدمات فنی توسط بنیاد مسکن ارائه می شود همچنین  در حوزه  روستایی 35 میلیون تومان تسهیلات، 10 میلیون تومان تسهیلات معیشتی،  10 میلیون تومان کمک بلاعوض، 2 میلیون تومان کمک بلاعوض معیشتی و 8 میلیون تومان اعتبار خدمات فنی ارائه  داده می شود.

نجار در خصوص  دامداران خسارت  دیده نیز تصریح کرد: به  واحدهای دامی تسهیلات کم بهره اختصاص داده ودر این زمینه  برای دام سبک 600 هزار تومان و برای دام سنگین 3 میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته ایم.

او گفت: همچنین در حوزه تجهیزات کشوری نیز 400میلیارد تومان برای خرید نردبان های بلندمرتبه برای سازمان همیاری به دولت ارائه داده شده است.

نجار  برلزوم جابه جایی  خانه‌های ساخته شده  در حریم رودخانه‌ها تاکید کردوگفت: این  نهایت تلاش ما خواهد بود تا  خانه‌های خسارت دیده در حریم رودخانه‌ها جابجا شوند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز