استاندار مرکزی:

برخی از بخشنامه ها مشکلات بزرگی را برای صادر کنندگان ایجاد کرده است

۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۹:۰۸:۱۸
کد خبر: ۷۸۷۲۵۵
برخی از  بخشنامه ها مشکلات بزرگی را برای صادر کنندگان ایجاد کرده است
استاندار مرکزی گفت: بخشنامه ها و برخی از قوانین حوزه صادرات کشور نیازمند بازنگری جدی در سطح ملی است.

به گزارش برنا از اراک ، سید«علی آقازاده»  در آیین تجلیل از صادرکنندگان استان مرکزی در تالار کوه نور اراک افزود: اگرچه شرایط اقتصادی تنگناهایی را برای صادرکنندگان استان ایجاد کرده اما برخی بخشنامه ها مشکلاتی به مراتب بیشتر برای این قشر از جامعه ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: چرخش چرخ تولید، فعالیت کارگران، صادرات تولیدات داخلی، تامین کالاهای مصرف داخلی موفقیت‌هایی هستند که توسط صادرکنندگان به دست می‌آید، بنابراین در این شرایط همه باید در کنار تولیدکنندگان باشند. 

استاندار مرکزی گفت: واگذاری اختیارات خاص به استان‌ها می ‌تواند نسخه ای شفابخش بر مشکلات صادرکنندگان و تولید کنندگان باشد که در این راستا از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی انتظار می رود که با قاطعیت بر این موضوع ایستادگی کنند.

وی افزود: در صورتی که سپرده گذاری و ثبت سفارش به استان ها واگذار شود، روند فعالیت کارآفرینان اقتصادی بازدهی بیشتری خواهد داشت. 

آقازاده ادامه داد: برخی قوانین سبب می‌شود که صادرکنندگان و صنایع در یک چرخه سخت اداری گرفتار شوند. 

وی با اشاره به راه‌اندازی خط هوایی اراک - تهران اضافه کرد: برای استمرار این خط هوایی باید حمایت لازم انجام شود چرا که حتما خط هوایی مستقیم می‌تواند در توسعه استان نقش مهمی داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز