بیمارستان میلاد می تواند به یکی از قطب های جذب گردشگری سلامت در منطقه تبدیل شود

۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۲:۵۱:۳۶
کد خبر: ۷۸۷۴۳۳
بیمارستان میلاد می تواند به یکی از قطب های جذب گردشگری سلامت در منطقه تبدیل شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت : بیمارستان میلاد می تواند به یکی از قطب های جذب گردشگری سلامت در منطقه تبدیل شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، حسینی در جلسه کمیته فنی اشتغال فراگیر استان در صبح امروز در محل بیمارستان بین المللی میلاد فردا برگزار شد،  با قدردانی از سرمایه گذاران این بیمارستان فاخر در استان گفت: بدون شک بیمارستان امید یکی از فاخر ترین پروژه های حوزه علوم پزشکی در کشور است که می تواند زمینه توسعه استان در بخش خدمات را ارتقاء و این استان را به یکی از قطب های جذب گردشگری سلامت در منطقه تبدیل کند.

وی ادامه داد: متاسفانه به دلایل مختلف تعدادی از بیمارستان استان به استانهای دیگر اعزام می شوند که امیدواریم با بهره برداری از این پروژه بزرگ درمانی شاهد حضور بیماران از سایر استانها و کشورهای دیگر با آذربایجان غربی باشیم.

مدیرعامل بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد فردا ارومیه نیز در این جلسه گفت: مجموعه بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد ارومیه از همه تکنولوژی های روز دنیا جهت هوشمندسازی و همچنین از ظرفیت های بومی استان در راستای ایجاد مرکزی بیمار محور بهره مند بوده و این روند را ادامه نیز خواهد داد.

کامران جمشیدی افزود: استان آذربایجان غربی از لحاظ تخت های بیمارستانی جزو استان های رده پایین کشور محصوب می شود و پس از انقلاب هیچ بیمارستان خصوصی در این استان ساخته نشده است ؛ این درحالی است که آذربایجان غربی از ظرفیت بالایی در زمینه سرمایه و نیروی انسانی برخوردار است.

وی گفت: بیمارستان میلاد از لحاظ سخت افزاری از بهترین بیمارستان های کشور محسوب می شود، همه بخش های پر تنش و پر کار مورد نیاز استان و استان های همجوار و همچنین کشورهای همسایه دراین بیمارستان ایجاد می شود.

در ادامه این جلسه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی غربی از بخش های مختلف این بیمارستان بازدید کرد.

گفتنی است، بیمارستان بین المللی ۳۰۰ تختخوابی میلاد، اولین بیمارستان هوشمند کشور است که با پنج هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث شده است، این بیمارستان هم تراز مراکز درمانی هوشمند در کشورهای اتریش و کره جنوبی بوده و خدمات رسانی در آن مطلوب تر از بیمارستان های کشورهای همسایه ایران خواهد بود.

نظر شما