رئیس هیات والیبال خبر داد

میزبانی اردبیل توسط FIVB در هفته چهارم لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ والیبال تایید شد

۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۴:۵۰:۴۰
کد خبر: ۷۸۷۴۹۳
میزبانی اردبیل توسط FIVB در هفته چهارم لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ والیبال تایید شد
رئیس هیات والیبال استان اردبیل از تایید میزبانی اردبیل در هفته چهارم لیگ ملت‌های 2019 والیبال جهان توسط FIVB ابلاغ آن به فدراسیون والیبال ایران خبر داد.

به گزارش برنا،نادر فلاحی با اعلام این خبر افزود: پس از بازدید کریستین واسمر ناظر و مسئول برگزاری رویدادهای جهانی والیبال از امکانات اردبیل، میزبانی اردبیل از هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال توسط فدراسیون جهانی تایید و به فدراسیون والیبال ابلاغ شده است.

رئیس هیات والیبال اردبیل با اشاره به تشکیل دبیرخانه ستاد میزبانی مسابقات لیگ جهانی در فدراسیون والیبال، اضافه کرد: مدیران کل ورزش اردبیل و ارومیه با حضور در این ستاد تفاهم نامه مالی و اجرایی با فدراسیون را امضاء خواهند کرد تا بر اساس آن تقسیم کار و شرح وظایف مشخص شود.
وی افزود: میزبانی استان اردبیل تائید شده و قرار است تیم‌هایی که از ترکیه به تبریز می‌آیند و با اتوبوس راهی اردبیل ‌شوند. در هفته چهارم لیگ ملتهای 2019 جهان، تیم‌های ملی فرانسه، پرتغال و استرالیا به اردبیل می‌آیند.
فلاحی تاکید کرد: با توجه به اینکه صرفا نواقصات جزیی در سالن رضازاده وجود داشت فدراسیون جهانی دیگر ناظری به اردبیل نخواهد فرستاد و کلیه پیگیری‌ها توسط فدراسیون والیبال کشورمان انجام خواهد شد.
ایران در مسابقات لیگ جهانی سال آینده دو هفته پیاپی(هفته های سوم و چهارم) میزبان این لیگ خواهد بود که هفته سوم در ارومیه و هفته چهارم در اردبیل برگزار خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز