هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان؛

راه یاب ملل در خانه متوقف شد/شهرداری سیرجان بازی را به تساوی کشاند

۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۷:۴۶:۰۲
کد خبر: ۷۸۷۷۵۵
راه یاب ملل در خانه متوقف شد/شهرداری سیرجان بازی را به تساوی کشاند
راه یاب ملل مریوان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان مقابل شهرداری سیرجان در خانه با تساوی یک بر یک متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان روز جمعه ۲۳ آذر ماه در سراسر کشور پیگیری شد.

در هفته دوم این رقابت ها راه یاب ملل مریوان روز جمعه ۲۳ آذر ماه ساعت ۱۰ در ورزشگاه زاگرس مریوان با شهرداری سیرجان دیدار و در این بازی متوقف شد.

شاگردان شادی مهینی که بازی اول خود را با برد پشت سر گذاشته بودند در این هفته مقابل شهرداری سیرجان با نتیجه یک بر یک به تساوی رسید.

در این بازی زهرا حاتم نژاد در دقیقه ۵ از روی نقطه پنالتی برای راه یاب ملل گل زنی کرد و در دقیقه ۶۰ بازی یاران شهرداری سیرجان گل تساوی را به ثمر رساندند.

راه یاب ملل هم اکنون با چهار امتیاز در رده چهارم جدول رده قرار دارد و هفته آینده با تیم قدرتمند فولاد مبارکه سپاهان دیدار می کند.

مریم نامی، پریسا گراوندی، بیتا ابراهیمی، فاطمه صادقی، بشرا بنفشی، بینا کریمی، سرشین کمانگر، زهره جلالی، فاطمه مخدومی، سمیه خرمی، فاطمه اردستانی، زهرا فتاحی‌فر، آیناز فلاح، هلاله عبداللهی، زهرا حاتم‌نژاد، فاطمه قاسمی، فاطمه امیری، مارال ترکمان، مریم محمدی، غزاله بنی‌طالبی، سمیرا محمودپور، ثنا صادقی و زهرا خدا‌بخشی بازیکنان تیم راه یاب ملل مریوان در این دوره از رقابت ها هستند که زیر نظر شادی مهینی به عنوان سرمربی و با مربیگری شرمین رحمتی و راشین حمیدی به مصاف حریفان می روند.

 

نظر شما