به میزبانی سنندج؛

پایان رقابت های کونگ فوتوآ بانوان/کردستان دوم شد

۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۷:۴۶:۴۸
کد خبر: ۷۸۷۷۶۰
پایان رقابت های کونگ فوتوآ بانوان/کردستان دوم شد
رقابت های کونگ فوتوآ قهرمانی بانوان کشور در بخش بزرگسالان با قهرمانی استان البرز و نایب قهرمانی تیم کردستان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ مسابقات کونگ فو توآی قهرمانی بانوان کشور تحت عنوان جام 5400 شهید استان کردستان روز پنجشنبه 22 آذرماه با حضور کونگ فوکاران بانوی سراسر کشور در سالن آزادی سنندج برگزار شد.

در این رقابت ها 185بانوی کونگ فوکار در قالب 22 تیم به نمایندگی از 20 استان سراسر کشور در اوزان 48-، 51-، 54-، 58- ، 62-، 66-، 71-، 76- و 81- کیلوگرم رده سنی بزرگسالان در سالن آزادی سنندج باهم به رقابت پرداختند.

استان کردستان با دو تیم کردستان(الف) و کردستان(ب) در این مسابقات شرکت کرد و موفق شد با کسب سه نشان نقره و پنج نشان برنز سکوی نایب قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

در نتایج انفرادی این رقابت ها، شیلان هاجری در وزن 48 کیلوگرم، آتوسا جعفری در وزن 51 کیلوگرم و شادی کردی وزن 71 کیلوگرم سه نشان نقره را برای تیم کردستان کسب کردند.

همچنین در اوزان 54، 62، 66، 76 و 81 کیلوگرم به ترتیب نگار آقایی، معصومه مندمی، شیلان ملائی، مونا معین شیخ الاسلامی و نگین خسروی پنج نشان برنز را به خود اختصاص دادند.

در نتایج تیمی، کردستان با کسب سه نشان نقره و پنج نشان برنز در جایگاه نایب قهرمانی قرار گرفت، تیم البرز مقام اول و تیم اردبیل نیز بر سکوی سوم ایستاد و کاپ اخلاق این مسابقات به تیم خراسان جنوبی رسید.

گفتنی است، تیم کردستان با سرپرستی سمیه برسان و مربیگری شقایق خسروی و مهین گلشن در این دوره از رقابت های کونگ فوتوآی قهرمانی کشور حضور پیدا کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز