رییس هیئت فوتبال استان اردبیل;

نوتاش: مسابقات فوتسال دهیارهای استان اردبیل برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۰:۴۷:۴۶
کد خبر: ۷۸۷۸۹۸
نوتاش: مسابقات فوتسال دهیارهای استان اردبیل برگزار می شود
رییس هیئت فوتبال استان اردبیل از برگزاری نخستین دوره از مسابقات فوتسال دهیاری های این استان در سال جاری خبر داد .

به گزارش برنا،مسابقه فوتسال تیم پیشکسوتان خلخال و اردبیل که به یاد مرحومین داوران و پیشکسوتان با حضور فرماندار خلخال، معاونت ورزشی اداره کل و جمعی از مسوولان اجرایی این شهرستان روز پنجشنبه 22 آذرماه در سالن ورزشی پوریای ولی خلخال برگزار شد، دو تیم به تساوی 1 بر1 رضایت دادند .

صمد نوتاش در جریان برگزاری این مسابقه و آیین تجلیل از پیشکسوتان جانباز فوتبال خلخال گفت: پس از پایان مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات و معرفی تیم های برتر شهرستان ها ،مرحله نهایی فوتسال دهیاری های استان به صورت رقابت بین قهرمانان شهرستان ها برگزار می شود .

وی با تقدیر از برگزارکنندگان آیین تجلیل از پیشکسوتان فوتبال خلخال گفت: برگزاری چنین آیین هایی در توسعه و اعتلای رشته ورزشی پرطرفدار فوتبال در استان اردبیل بسیار موثر و مفید خواهد بود .

نوتاش افزود: برگزاری مسابقات فوتبال رسمی و در قالب لیگ های استانی و فعالیت تیم های فوتبال در قالب باشگاه به جای مسابقات دوستانه فوتبال و حمایت از افراد مستعد به کلاس های مربیگری با پرداخت هزینه های حضور در دوره های مربیگری فدراسیون فوتبال کشور از سوی هیات فوتبال استان راه را برای ارتقای جایگاه فوتبال هموار خواهد کرد.

در پایان این مسابقه با اهدای لوح سپاس و هدایایی از پنج پیشکسوت جانباز بالای 70 درصد و یک داور مدافع حرم این شهرستان که سال ها برای اعتلای رشته فوتبال این منطقه تلاش کردند تجلیل شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز