علی علایی؛ فرماندار شهرستان پارس آباد:

چمن مدرن استادیوم شهید کلانتری اوایل سال ۹۸ به بهره برداری می رسد

۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۱:۳۴:۲۴
کد خبر: ۷۸۷۹۴۵
چمن مدرن استادیوم شهید کلانتری اوایل سال ۹۸ به بهره برداری می رسد
فرماندار شهرستان پارس آباد گفت:چمن مدرن استادیوم شهید کلانتری با عنایت ویژه مدیر کل ورزش و جوانان استان اوایل سال 98 به بهره برداری می رسد .

به گزارش برنا،علی علایی که به همراه علیرضا محبی سرپرست اداره ورزش و جوانان پارس آباد از پروژه های عمرانی ورزشی بازدید کرد، حین بازدید از پروژه زمین چمن استادیوم شهید کلانتری ضمن تقدیر و تشکر ویژه از بهرام آقا خانی مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت : این پروژه با عنایت و تلاش مدیر کل ورزش و جوانان استان با اعتباری بالغ بر ۱۴میلیارد ریال با ۷۰% پیشرفت فیزیکی در حال اجراء می باشد. با توجه شرایط آب هوایی منطقه ، کاشت چمن در بهمن ماه امسال آغاز و در اوایل سال ۹۸ به بهره برداری رسیده و در اختیار ورزشکاران منطقه قرار خواهد گرفت .

وی افزود : زمین چمن طبیعی استادیوم شهید کلانتری پارس آباد کاملا مدرن با زهکشی استاندارد ، آبیاری تحت فشار اتوماتیک طراحی شده و در حال اجرا است.
فرماندار پارس آباد در حین بازدید از استادیوم شهید کلانتری درخصوص ترمیم و بازسازی پیست دو ومیدانی این مجموعه گفت : همزمان با اجرای زمین چمن ، پیست استادیوم شهید کلانتری نیز بازسازی و در اختیار دو ومیدانی کاران و علاقمندان به ورزش پیاده روی قرار خواهد گرفت .
ایشان از اجرای پروژه های سالن شهری ، خوابگاه ورزشکاران و تالار وزنه برداری با گنجایش ۴۰۰ نفری شهرستان پارس آباد بازدید کرده و گفتند : امسال اعتبارات پروژه های عمرانی ورزش و جوانان از محل اعتبارات ملی و استانی بالغ بر چهل وسه میلیارد و ششصد میلیون ریال است که نسبت به سال گذشته چهار برابر افزایش یافته است این نشان از توجه و اهمیت ویژه به ورزش می باشد .
محبی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد نیز گفت :با عنایت و پیگیری ها ی مستمر مدیر کل ورزش و جوانان استان امیدواریم پروژه های عمرانی اداره ورزش و جوانان هرچه سریعتر به بهره برداری رسیده و در اختیار جوانان و ورزشکاران شهرستان پارس آباد قرار گیرد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز