فرمانده انتظامی لرستان،خبرداد:

کشف محموله ۱۷۰کیلوگرم تریاک در ازنا / دستگیری ۶ سوداگر مرگ

۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۲:۰۰:۲۶
کد خبر: ۷۸۷۹۶۱
کشف محموله ۱۷۰کیلوگرم تریاک در ازنا / دستگیری ۶ سوداگر مرگ
"سردار حاجی محمد مهدیان نسب " از کشف محموله مواد مخدر در لرستان خبر داد

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛سردار  مهدیان نسب صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 170 کیلوگرم مواد مخدر ازنوع تریاک توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کشف و 6 سوداگرمرگ دستگیر شدند.

به گفته او طی 24 ساعت گذشته مقدار 170 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان ازنا، درمحورهای مواصلاتی کشف شد.

فرمانده انتظامی لرستان  با اشاره به دستگیری 6 نفر سوداگرمرگ و توقیف چهار دستگاه خودرو  افزود: این محموله مواد مخدر از جنوب شرق کشور به مقصد مرکز بارگیری شده بود که  توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کشف شد.

سردار مهدیان نسب  با اشاره به اینکه 50 نقطه آلوده به مواد مخدر با رویکرد برخورد با خرده فروشان پاکسازی می‌شود،تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون حدود 47 عملیات مشترک انتظامی برای پاکسازی نقاط آلوده اجرا و مقدارسه تن و700 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

 به گفته او  کشفیات مواد مخدر در استان 18 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی لرستان   گفت:  980 طرح موضوعی جهت برخورد با مواد مخدر و اعتیاد در استان اجرا شده است که تعداد 13 هزار و 850 نفر معتاد متجاهر دستگیر و تحویل مراجع ذی صلاح شده است.

 سردار حاجی محمد مهدیان نسب خاطرنشان کرد: حدود5هزار نفر تهیه و توزیع کننده خرد و کلان نیز در سطح محورها و عرضه دستگیر شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز