استاندار چهارمحال بختیاری:

از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در استان به طور جدی دعوت میکنیم

۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۳:۳۰:۱۷
کد خبر: ۷۸۸۰۲۰
از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در استان به طور جدی دعوت میکنیم
استاندار چهارمحال و بختیاری بودجه استان را برای ایجاد اشتغال و تولید ناکافی دانست و از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این استان دعوت کرد.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ اقبال عباسی روز شنبه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری گفت: زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی در طرحهای تولیدی و اشتغالزا در این استان فراهم شده است.

به گفته وی، رفع مشکلات اشتغال و تولید در عرصه های مختلف با بودجه دولتی غیر ممکن است و مشارکت بخش خصوصی در این زمینه انکارناپذیر است.

وی تصریح کرد : دولت حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در راستای ایجاد استغال و تولید داخلی را در دستورکار خود قرار داده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد حنگ اقتصادی و روانی علیه ایران است ، افزود : شورای گفت و گو دولت و بخش خصوصی، به عنوان اتاق فکر و مهمترین جایگاه برای مقابله با تهدیدها و تحریم های اقتصادی دشمنان ، نقش مهمی بر عهده دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: دشمنان توطئه های متعددی را در بخش های مختلف برای کشور طراحی کرده اند که با درایت، تدبیر و اتکا به ظرفیت های داخلی می توان آنها را خنثی کرد.

وی اظهار داشت: این استان باید برای پیشبرد مصوبات شورای گفت و گو از ظرفیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کمیسیون های تخصصی نیز استفاده کند.

نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه توسعه صنعت گردشگری را یکی از راههای پیشرفت و پویایی این استان عنوان کرد.

علی کاظمی باباحیدری ، وجود اقلیم 4 فصل و موقعیت جغرافیایی ممتاز استان ، قرار گرفتن در سرچشمه 3 رود بزرگ زاینده رود، کارون و دز را نعمت های این استان در بخش صنعت گردشگری دانست.

وی از مسئولان متولی گردشگری استان خواست تا با آماده کردن زیرساخت های لازم، زمینه جذب سرمایه گذار بخش خصوصی در مناطق مستعد استان فراهم کنند.

در این جلسه مشکلات صادرات محصول سیمان چهارمحال و 3 طرح گردشگری در شهرستانهای کوهرنگ، سامان و شهرکرد بررسی و راهکار برای رفع مشکلات آنها تعیین شد.

نظر شما