زاگرس اسلام‌آباد غرب قهرمان نیم فصل لیگ برتر هندبال کشور

۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۳:۵۳:۱۸
کد خبر: ۷۸۸۰۳۶
زاگرس اسلام‌آباد غرب قهرمان نیم فصل لیگ برتر هندبال کشور
تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و فرازبام خائیز دهدشت هم به ترتیب با کسب 14 و 12 امتیاز دوم و سوم شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ تیم زاگرس اسلام آبادغرب با غلبه بر ذوب آهن اصفهان قهرمان نیم فصل لیگ برتر هندبال ایران شد.

n89

 تیم‌های زاگرس اسلام آباد غرب و ذوب آهن اصفهاندر آخرین هفته دور رفت مسابقات لیگ برتر هندبال ایران در شهر اسلام‌آبادغرب به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی سخت، تیم زاگرس با نتیجه 20 بر 18 بر حریف خود غلبه کرد.

تیم هندبال زاگرس اسلام‌آبادغرب با این پیروزی 15 امتیازی شد و به مقام قهرمانی نیم فصل لیگ برتر هندبال ایران دست یافت. تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و فرازبام خائیز دهدشت هم به ترتیب با کسب 14 و 12 امتیاز دوم و سوم شدند.

سجاد اعظم مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام‌آبادغرب در مورد دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان به برتری بازیکنان زاگرس اسلام‌آبادغرب در این بازیاشاره کرد و گفت: البته در این دیدار بازیکنان ما چند موقعیت خوب را هم از دست دادند و چند اشتباه داوری هم باعث شد تا فاصله تعداد گل‌ها کم شود.

او به استقبال خوب مردم اسلام‌آبادغرب از این دیدار اشاره کرد و افزود: در حالی که سالن ورزشی شهر اسلام‌آبادغرب تنها گنجایش حدود 1500 نفر را دارد، شاهد بودیم نزدیک به سه‌هزار نفر در سالن با شور و نشاط گسترده و به دور از هرگونه حاشیه‌ای به تشویق تیم شهرشان پرداختند.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام‌آبادغرب گفت: در فرصت 37 روزه تا شروع نیم فصل دوم مسابقات، علاوه بر استراحت 10 روزه‌ای که به بازیکنان تیم خواهیم داد تا ریکاوری شوند، بازیکنان تیم تمرینات سخت و پرفشاری انجام خواهند داد.

اعظم با بیان اینکه برگزاری مسابقات لیگ برتر هندبال در اسلام‌آبادغرب منجر به ایجاد شور و نشاط میان مردم این شهرستان شده، ادامه داد: هدف ما در نیم فصل دوم نیز قهرمانی در لیگ برتر ایران است و برای رسیدن به این هدف نهایت تلاش خود را می‌کنیم، اما نباید این را هم از نظر دور داشت که ورزش قابل پیش‌بینی نیست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز