عملکرد ضعیف بوکس کرمانشاه در رقابت‌های قهرمانی کشور

۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۵:۰۴:۲۰
کد خبر: ۷۸۸۰۹۵
عملکرد ضعیف بوکس کرمانشاه در رقابت‌های قهرمانی کشور
عدم آمادگی بوکسورها، خستگی راه، میزبانی نامناسب و داوری ناعادلانه از جمله دلائل کسب نتایج ضعیف تیم کرمانشاه در رقابت‌های بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور بود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ رقابت‌های بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور شامگاه چهارشنبه 17 آذر در اهواز پایان یافت و تیم بوکس کرمانشاه که با شش بوکسور به این مسابقات اعزام شده بود، تنها توانست یک مدال نقره در وزن 67 کیلوگرم توسط کامیاب مرادی کسب کند.

هرچند در یکی دو سال اخیر بوکس کرمانشاه در رده‌های پایه توانسته نتایج خوبی را در میادین مختلف کشوری بدست آورد، اما کسب نتیجه ضعیف رده بزرگسالان در مسابقات امسال قهرمانی کشور که حکم انتخابی تیم ملی را نیز داشت، نگرانی‌هایی را در مورد این رده ایجاد کرده که باید به دنبال شناسایی مشکلات و ارائه راهکار برای رفع آنها بود.

حبیب‌الله شهبازی سرپرست تیم اعزامی کرمانشاه به رقابت‌های قهرمانی بوکس بزرگسالان کشور در خصوص علت عملکرد ضعیف تیم اعزامی کرمانشاه به این رقابت‌ها، گفت: عدم آمادگی بوکسورها، خستگی راه، میزبانی نامناسب و داوری ناعادلانه از جمله دلائل کسب نتایج ضعیف تیم کرمانشاه در رقابت‌های بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور بود.

او افزود: میزبان این رقابت‌ها کادر اجرایی را در بهترین هتل و اعضای تیم‌ها را در مکانی با امکانات کم مستقر کردند.

سرپرست تیم اعزامی کرمانشاه به رقابت‌های قهرمانی بوکس بزرگسالان کشور گفت: ازسوی دیگر شاهد نادواری‌هایی در این رقابت‌ها علیه ورزشکاران‌مان بودیم که اگر حضور چهره‌های ملی بوکس استان کرمانشاه همچون علی مظاهری و رضا مهدی‌پور نبود، این ناداوری‌ها بیشتر هم می‌شد.

شهبازی به رقابت‌های بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور تاکید کردو ادامه داد: همچنین باید توجه کنیم که پیش از اعزام ورزشکاران‌مان به این مسابقات اردوهای متوالی و شرکت در میادین دیگر بوکس را برای آنها برگزار نکردیم تا آماده‌تر و باتجربه‌تر در مسابقات حضور پیدا کنند.

او افزود: علاوه براین، برخی از بوکسورهای ما شهرستانی هستند که تاکنون زمینه ای برای استقرار آنها در مرکز استان کرمانشاه فراهم نشده تا بتوانند به صورت مداوم و بدون دغدغه تردد زیر نظر مربیان در تمرینات حضور داشته باشند.

سرپرست تیم اعزامی کرمانشاه به رقابت‌های قهرمانی بوکس بزرگسالان کشور گفت: بوکسورهای کرمانشاه علی‌رغم تمام مشکلات در مسابقات نهایت تلاش خود را بکار گرفتند.

شهبازی ادامه داد: هرچند نتیجه  مطلوبی در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان کشور کسب نکردیم، اما در سال‌های اخیر جایگاه بوکس کرمانشاه در ایران خیلی رشد کرده و این موضوع لطمه‌ای به این  جایگاه وارد نمی‌کند.

او به اُفت بوکس کرمانشاه طی دهه‌های گذشته اشاره کردو افزود: اینکه بخواهیم دنبال مقصر برای رکود بوکس کرمانشاه بگردیم بی‌انصافی است و کاری هم از پیش نمی‌برد، مجموعه‌ای از عوامل دخیل بوده که مهم‌ترین آن نداشتن اسپانسر برای این رشته در استان کرمانشاه بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز