وزیر کشور در برابر توصیه ها به قانون تمکین کرد/ آرامش سیاسی در البرز حاکم است

۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۸:۴۳:۱۶
کد خبر: ۷۸۸۱۷۵
وزیر کشور در برابر توصیه ها به قانون تمکین کرد/ آرامش سیاسی در البرز حاکم است
​معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور گفت: با وجود توصیه هایی که به وزیر کشور می شد اما شخص وی با تمکین به قانون این مهم را به انجام رساند.

​به گزارش خبرگزاری برنا، جواد ناصریان روز شنبه در آیین تکریم و معارفه استاندارالبرز افزود: امروز دشمنان به ویژه پس از روی کارآمدن ترامپ رئیس جمهور آمریکا به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و نظام اسلامی هستند.

وی ادامه داد: مردم همیشه با بصیرت ورود کردند و مانع برنامه ریزی های غرب شدند چنانچه در اغتشاشات امسال دیدیم که با حضور مردم بابصیرت نقشه های دشمنان نقش برآب شد.

معاون وزیر کشور اظهار داشت: حضور مردم در صحنه به خاطر عملکرد مسئولان نبوده بلکه اعتقاد آنان به نظام ،رهبری و امنیت کشور است.

وی یاد آورشد: مردم شایسته بهترین خدمات هستند بنابراین مسئولان باید تمام تلاش خود را بکنند و با حفظ کرامت و همراهی نمایندگان مجلس، گروه های سیاسی و نخبگان سیاسی ، روحانیت معزز باید بتوانیم بیشترین خدمات را به اقشار مختلف مردم ارایه دهیم.

معاون وزیرکشور دربخش دیگری از سخنانش گفت: استاندار جدید البرز فردی بسیار توانمند و مجرب است که در استان های مختلف ودر حوزه های متعدد فعالیت داشته بنابراین دولت مجاب به انتصاب او شده است.

ناصریان خاطرنشان کرد: انتظار دولت تدبیر وامید و وزیر کشور از استاندار جدید البرز آن است که برنامه ریزی های لازم را برای حل مشکلات داشته باشد.

معاون وزیر کشور افزود: از استاندار البرز انتظار می رود شاخصه هایی مانند اعتدال و همراهی با نظام و دولت، اولویت دهی به جوانان و بانوان در انتصاب کارکنان و مدیران استانداری البرز رعایت کند.

ناصریان افزود: جانشین پروری، کادر سازی ازظرفیت موجود استانداری با نظارت کشوری از جمله موضوعات دیگر دراین زمینه است.

وی گفت: ازظرفیت سایر دستگاه ها در جذب نیروی متعهد و متخصص نیز باید استفاده شود و امروز یکی از شاخص های ارزیابی استانداران و فرمانداران تکریم ارباب رجوع است.

ناصریان درخصوص دلایل جابجایی استاندارالبرز نیز بیان داشت: با تصویب ابلاغ قانون منع بکارگیری بازنشستگان 14 استاندار،12 معاون استاندار و پنج فرماندار کشور از جمله استاندار البرزتغییرکرد.

ناصریان افزود: با وجود توصیه هایی که دراین زمینه به وزیر کشور می شد اما شخص وی با تمکین به قانون این مهم را به انجام رساند.

وی گفت:وزارت کشور 25 هزار پرسنل دارد که با تمکین به قانون یک نفر نیروی بازنشسته درآن مشغول به کار نیست.

معاون وزیر کشور ادامه داد: در انتخاب استانداران وفرمانداران شاخص هایی مختلفی در وزارت کشور تدوین شده است.

وی اظهار داشت : با اختلافات قومی و قبیله ای، سیاسی هیچ سرمایه گذار و سپرده گذاری فعالیت نخواهد داشت و سرمایه گذاران داخلی و خارجی به دنبال آرامش هستند.

وی ادامه داد: حجم بالای سرمایه گذاری درالبرز موید این امراست که آرامش سیاسی درآن برقرار بوده و همکاری نمایندگان مجلس و مسئولان با محوریت روحانیت این مهم را به اثبات رسانده است.

ناصریان خاطرنشان کرد: طبق بررسی هایی که در وزارت کشور انجام شده روزانه حدود پنج میلیون نفر به دستگاه های اجرایی کشور مراجعه می کنند که براین اساس میز خدمت راه اندازی شده است .

وی اضافه کرد: استانداران و فرمانداران ایده میز خدمت و مراجعه مردم را پیگیری کنند تا یک نفر ناراضی نباشد، اگر یک فرد ناراضی بود تذکر و حتی اگر نیاز شد برخورد شود.

ناصریان گفت: یکی از مشکلات مردم فاصله گرفتن مدیران از جامعه است بنابراین انتظارمی رود استانداران و فرمانداران به همراه مدیران استان ها نشست های منظمی با مردم داشته باشند تا به سرعت مشکلات مردم حل شود.

وی یاد آورشد: برخی فشارها سبب شده تا بنگاه های اقتصادی تحت تاثیر قرارگیرند و برای جلوگیری از تعطیلی این بنگاه ها با همراهی اتاق های بازرگانی ،اصناف و بخش خصوصی باید تلاش ویژه ای داشت.

ناصریان گفت: پدیده های شوم قاچاق کالا، ارز و مواد مخدر باید به صورت ویژه ازسوی استانداران مورد توجه قرار گیرد.

 

نظر شما