پیام تبریک مدیر کل ورزش و جوانان کرمانشاه در پی کسب قهرمانی تیم هندبال زاگرس

۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۷:۵۱:۳۶
کد خبر: ۷۸۸۱۹۶
پیام تبریک مدیر کل ورزش و جوانان کرمانشاه در پی کسب قهرمانی تیم هندبال زاگرس

به گزارش خبرگزاری برنا؛ صابر رحیمی مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه در پیامی قهرمانی تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور را تبریک گفت:

 در پیام صابر رحیمی مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه آمده است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

کسب عنوان قهرمانی نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر هندبال توسط تیم شایسته و با اقتدار زاگرس اسلام‌آبادغرب موجب شادی و مسرت جامعه ورزش و عموم مردم استان کرمانشاه شد.

بی‌شک تحقق این مهم با همت والا، عزم راسخ، همدلی و همراهی مردم خونگرم و شهید پرور اسلام‌آبادغرب، تیم مدیریتی، مربیان، بازیکنان و همه تلاشگران بی‌ادعا و خدمتگزار حاصل شده است و نشان از توانمندی و ظرفیت ویژه ورزش این دیار برای حضور در بالاترین سطوح رقابت‌های کشوری و آسیایی می‌باشد.

بر خود لازم می‌دانم به پاس این افتخار آفرینی که در تاریخ ورزش کرمانشاه بی‌نظیر بوده، ضمن تقدیر از شما قهرمانان، از حمایت‌های استاندار محترم، نماینده مردم شریف اسلام‌آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی و فرماندار خدوم آن شهرستان صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.

امیدوارم همه مسوولین و آحاد جامعه ورزش برای تداوم و استمرار این موفقیت بزرگ با همدلی، همراهی و همفکری از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود استفاده و مسیر حضور تیم شایسته زاگرس اسلام‌آبادغرب را در آسیا هموار سازند.

موفق، منصور و پایدار باشید

صابر رحیمی مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز