دیشب ؛

استاندار اردبیل بر تدوین سند جامع جوانان تاکید کرد

۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۹:۳۱:۰۳
کد خبر: ۷۸۸۳۱۲
استاندار اردبیل بر تدوین سند جامع جوانان تاکید کرد
استاندار اردبیل تاکید کرد که هر چه سریع تر باید سند جامع جوانان استان تدوین شود تا بر اساس آن برنامه های مربوط به این حوزه عملیاتی شود.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ اکبر بهنامجو شنبه شب در جلسه ستاد ساماندهی جوانان استان اردبیل افزود: حوزه جوانان نیازمند برنامه عملیاتی است و باید همه دستگاه های اجرایی در این راستا حرکت کنند.

وی بیان کرد: لازم است در تدوین برنامه جامع جوانان که توسط اساتید دانشگاهی و تحصیل کرده حوزه علوم اجتماعی انجام می شود ، خود جوانان هم حضور داشته باشند.

به گفته وی ، حوزه جوانان نیازمند خلاقیت است و باید با برنامه ریزی های مناسب تحرک و پویایی را در جوانان ایجاد کنیم.

استاندار اردبیل اضافه کرد: باید با ارائه برنامه عملیاتی برای جوانان زمینه موفقیت های بیشتری را برای آنها در حوزه های مختلف فراهم کرد و در این راستا حضور خود آنها در شناسایی نقاط ضروری برای رفع مشکلات موثر است.

بهنامجو بیان کرد: هدف از اجرای برنامه های مختلف گره گشایی از مشکلات جوانان در حوزه های مختلف است و در این راستا باید همه بخش ها و دستگاه های اجرایی مشارکت داشته باشند.

استاندار اردبیل همچنین آمادگی استانداری را برای اختصاص ساختمان استانداری به امور جوانان اعلام کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام گرفته در خصوص جوانان از فعالیت 30 سمن در خانه جوان استان خبر داد.

بهرام آقاخانی افزود: خانه جوان در استان اردبیل از وضعیت مناسبی برخوردار نمی باشد و لازم است فضای در خور شان به این قشر اختصاص یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز