رئیس ستاد دهه فجر ابرکوه :

۱۸ کارگروه مسئول برگزاری جشن های انقلاب شدند

۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۰:۱۱:۰۶
کد خبر: ۷۸۸۳۵۰
۱۸ کارگروه مسئول برگزاری جشن های انقلاب شدند
رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ابرکوه گفت: هم‌اکنون 18 کارگروه تخصصی برای برگزاری هرچه بهتر جشن‌ های سالگرد پیروزی انقلاب در این شهرستان تشکیل شد و فعالیت دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ محمدکاظمی نسب روز یکشنبه در نشست کارگروه شورای سیاست‌گذاری و راهبردی سالگرد پیروزی انقلاب افزود: امسال مردم جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را با مشارکت دستگاه‌های ذی‌ربط با شکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار خواهند کرد.

وی بابیان اینکه فعالیت کارگروه‌ها از سه ماه قبل آغاز شد، اظهار داشت : مسئولان هر کارگروه 40 برنامه مجموعاً 720 برنامه با کیفیت تدوین کردند که تا پایان سال 1397 این برنامه‌ها ادامه دارد.

فرماندار ابرکوه در ادامه با اشاره به تبیین ارزش‌های انقلاب ادامه داد: دشمن درصدد است، دستاوردهای انقلاب را علیه انقلاب سوق دهد .

کاظمی نسب خاطرنشان کرد: در این 40 سال ، دستاوردهای زیادی داشته ایم که قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست .

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ابرکوه یادآور شد : مهم‌ترین رسالت ما در این برهه ، تبیین دستاوردها و کارنامه‌های 40‌ ساله انقلاب است تا آرمان‌های حضرت امام (ره) و شهدای انقلاب و دفاع مقدس را به نسل کنونی منتقل کنیم ، در صورت کوتاهی مرتکب جفا نسبت به مردم انقلابی ایران شده ایم.

همچنین امام‌جمعه ابرکوه گفت: با رهبری امام امت حرکتی عظیم در ایران شکل گرفت، انقلاب به وجود آمد و ریشه نظام مردم‌ستیز و ظالم را در 22 بهمن سال 1357 در هم پیچید.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی افزود: بار این مسئولیت‌ها بر دوش ماست و باید این مسئولیت‌ها را بپذیریم و انقلاب را که احیاگر سنّت الهی در تاریخ ایران است، نگذاریم به آن آسیبی برسد .

وی بابیان اینکه آنچه در این راستا اسباب امتحان ماست، آزمون الهی است، اظهار داشت: ما بایستی سعی کنیم که در این آزمون هم موفق و هم سربلند باشیم .

حسینی ادامه داد : دشمن باور نمی‌کرد، انقلاب 40 سال طول بکشد و الآن هم مات و مبهوت است و راهکارهای این مسئولیت را بایستی بدانیم و در برابر نقشه شوم دشمنان ، باید نقشه ها و راهکارها را بدانیم و برای مقابله با آن قرآن را مدنظر قرار دهیم .

وی اضافه کرد: باید به جوانان که میراث دار انقلاب‌ هستند ، راهکارها را تدوین کنیم که در این زمینه آموزش‌ و پرورش و دانشگاه‌ها مسئولیتی خطیری بر عهده دارند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه یادآور شد: با اعزام راوی انقلاب به مدارس ، مسائل و جریان شکل گیری و مراحل پیروزی انقلاب و نیز حقایق امر را برای آنها تشریح کنیم و این بسیار مفید و کارساز است

امام‌جمعه ابرکوه تصریح کرد: در چهل‌سالگی انقلاب در مراکزی که جمعیت بیشتری دارند، نشست‌ها و همایش‌هایی برپا شود .

تاکنون 205 کارگروه تخصصی برای برگزاری هرچه بهتر جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب در استان یزد تشکیل ‌شد که 25 مورد مربوط به شهر یزد و بقیه در 10 شهرستان فعالیت دارد.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز