استاندار اردبیل;

مصوبات کارگروه ها قابلیت اجرایی دارد

۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۰:۱۹:۰۵
کد خبر: ۷۸۸۳۵۷
مصوبات کارگروه ها قابلیت اجرایی دارد
استاندار اردبیل گفت: مصوبه هایی که در کارگروه ها و کمیسیون های مربوطه با حضور نمایندگان تام الاختیار دستگاه های اجرایی صورت گرفته قابل اجرا هستند.

به گزارش برنا،اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل امروز در ششمین کمیسیون برنامه ریزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهار داشت: با توجه به شرایط حاکم وظیفه همه دستگاه های اجرایی تمکین به قانون و عمل به آن است باید همه احساس مسئولیت داشته باشند.

وی با بیان اینکه دستگاه های متولی باید اطلاعات جامعی از وضعیت قاچاقداشته باشند، افزود: با برخورد شایسته دستگاه ها با عوامل خاطی باید اعتماد و امید را در مردم زنده نگه داشت.

بهنام جو تعداد انبارهای فعال و ثبت شده در استان را ۵۰۲ مورد اعلام کرد و گفت: ۲۹۶ مورد از انبارهای ثبت شده برای محصولات کشاورزیاست و باید سایر انبارهای غیر قانونی شناسایی شود.

وی افزود: افراد سودجو و فرصت طلب همواره دنبال بهانه برای توسعه قاچاق هستند و کالاهای فاقد ثبت سامانه طبق آیین نامه های موجود کدپستی و بارنامه نمی گیرند.

استاندار اردبیل از دستگاه های اجرایی متولی کنترل کالای قاچاق و ارز خواست برای کنترل قاچاق و کاهش این معضل اجتماعی راهکارهای عملیاتی ارایه دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز