جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

مسئولین از ظرفیت سپاه و بسیج استفاده کنند/ وجود ۴۷۵ گروه جهادی در کردستان

۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۲:۲۳:۰۳
کد خبر: ۷۸۸۴۳۳
مسئولین از ظرفیت سپاه و بسیج استفاده کنند/ وجود ۴۷۵ گروه جهادی در کردستان
جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: 475 گروه جهادی در کردستان وجود دارد که مسئولین باید از ظرفیت بسیج مردمی و سپاه استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ سردار همزه فلاح ظهر امروز در مراسم اهدا جهیزیه نو عروسان که در محل بنیاد حفظ آثار استان کردستان برگزار شد، گفت: هر اقدامی که امروز سپاه بیت المقدس انجام می دهد جزوی از وظایف است و هیچ منتی ندارد.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا هستیم، عنوان کرد: شهدا جان دادند تا امروز همه ما در آرامش زندگی کنیم.

او گفت: سپاه پاسداران در تمام کشور در مباحث محرومیت زدایی، سازندگی و عمرانی به دستور مقام معظم رهبری ورود پیدا کرده است و باید با حمایت همه مردم در این زمینه ها تلاش شود.

فلاح با اشاره به اینکه 372 مورد جهیزیه تا کنون به جوانان اهدا شده است، گفت: تلاش خیرین در بحث سازندگی و محرومیت زدایی خالی از لطف نیست و تا کنون سپاه با وجود مردم خیر توانسته است حامی مردم باشد.

به گفته او، بسیاری از کار ها با همدلی امکان عملی شدن دارد و با حمایت یکدیگر می توان کار های بسیاری انجام داد.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه 475 گروه جهادی در استان فعالیت می کند، اظهار داشت: حداقل پنج و حداکثر ۱۵ میلیون تومان وام به جوانان از طرف سپاه به داده شده که ۱۳۱ پروژه را راه اندازی کرده اند.

او گفت: با ورود به اوقات فراغت جوانان در قالب اردو های جهادی از دانشجویان، کارکنان ادارات، پزشکان و جوانان داوطلب در بحث محرومیت زدایی خدمات فراوانی ارائه شده است.

فلاح یادآور شد، مسئولین باید از ظرفیت بسیج مردمی و سپاه استفاده کنند که سپاه پاسداران همیشه آمادگی خود را در این مورد اعلام کرده است.

او افزود: ریشه کن شدن محرومیت زدایی با استفاده از ظرفیت مراکز علمی و بسیج مردمی و روحیه جهادی امکان پذیر بوده و می توان کار های بسیار خوبی انجام داد.

در پایان 140 جهیزیه به نوعروسان استان از طرف سپاه بیت المقدس کردستان اهدا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز