مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان،خبرداد:

صدور ۵۵۰ مجوز برگزاری کنسرت های موسیقی در استان طی ۴ سال گذشته

۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۴:۳۲:۳۲
کد خبر: ۷۸۸۵۴۳
صدور  ۵۵۰ مجوز برگزاری کنسرت های موسیقی در استان طی ۴ سال گذشته
حجت الاسلام حمید رضا حنان گفت: در طول ٤ سال گذشته نزدیک به ٥٥٠ مجوز برگزاری کنسرت های موسیقی توسط این اداره کل صادر گردیده است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛حجت الاسلام حنان در دیدار با مدیر عامل  انجمن موسیقی ایران که   برای حضور در جشنواره ی منطقه ای سرنا وازان زاگرس نشین به لرستان سفر کرده بود ضمن اشاره به ظرفیت های ویژه ی هنر موسیقی در انتقال پیام های عاطفی ، احساسی و عرفانی به مخاطب خود ، اظهارکرد : هنر بهترین ابزار برای انتقال پیام است و هنر موسیقی در انتقال پیام های عاطفی ، احساسی و عرفانی به مخاطب از ویژگی خاصی برخوردار بوده که آن را از سایر رشته های هنری متمایز می نماید .

اوافزود : لرستان از ظرفیت موسیقایی بالایی برخوردار است و بخش درخشانی از شناسنامه ی فرهنگی و هنری این استان به موسیقی محلی اختصاص دارد و از همین روی حمایت از موسیقی در جنبه های مختلف مانند ، پاپ ، محلی و سنتی از مهمترین وظایف ما در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان است .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد : خوشبختانه در سایه ی نگاه ویژه ی دولت تدبیر و امید به موضوعات فرهنگی و هنری ، در طول ٤ سال گذشته نزدیک به ٥٥٠ مجوز برگزاری کنسرت های موسیقی توسط این اداره کل صادر گردیده که به اجرای بیش از ١٥٠٠ نوبت کنسرت موسیقی پاپ ، محلی و سنتی منجر شده است و  البته هیچ یک از این کنسرت ها با حاشیه های متداول همراه نبوده که این موضوع نشان از فرهنگ بالای مردم لرستان در زمینه ی هنر موسیقی دارد .

حجت الاسلام حنان گفت : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در طی این مدت در برگزاری رویداد های مختلف فرهنگی ، هنری و قرآنی درخشش های بسیاری داشته که همگی به واسطه ی تلاش های اصحاب فرهنگ ، هنر و جامعه ی قرآنی استان و با حمایت های مردمی صورت گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز