معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه:

همایش علمی سیمای امام رضا (ع) در کرمانشاه برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۵:۳۰:۰۱
کد خبر: ۷۸۸۵۶۹
همایش علمی سیمای امام رضا (ع) در کرمانشاه برگزار می‌شود
در این همایش پروفسور میرجلال‌الدین کزازی به عنوان سخنران ویژه مراسم حضور دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دکتر پریسا محمدی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: آئین پایانی همایش علمی و پژوهشی سیمای امام رضا(ع) در آئینه ادبیات تعلیمی در هفته پژوهش در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

او افزود: این همایش روز پنجشنبه 29 آذر ماه ساعت 9 صبح در تالار وحدت مرکز علمی و کاربردی فرهنگ و هنر واقع در میدان آیت‌الله جلیلی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: در این همایش پروفسور میرجلال‌الدین کزازی به عنوان سخنران ویژه مراسم حضور دارد.

محمدی ادامه داد: همچنین یکی از برنامه‌های ویژه آئین پایانی این همایش اجرای بزرگ و هنرمندانه گروه هنری دف‌نوازان یاسین کردستان به سرپرستی مولودی خوان بزرگ استاد سید بهاالدین حسینی خواهد بود.

دکتر پیمان جسری مسئول دبیرخانه همایش نیز گفت: طبق فراخوان از قبل منتشر شده به تأیید هیأت داوران از هشت نفر برگزیده همایش در بخش اصلی و یک نفر برگزیده در بخش جنبی تجلیل خواهد شد.

 او افزود: از تعداد 80 مقاله‌ای که برای همایش ارسال شده است در مجموع تعداد 15 مقاله در کتاب مجموعه مقالات همایش چاپ شده است که پس از رونمایی در آیین پایانی همایش منتشر خواهد شد.

گفتنی است که در این آئین از برگزیدگان همایش نیز تجلیل خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز