مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه:

هرچه سریع‌تر باید تسهیلات را به متقاضیان پرداخت کنیم

۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۵:۵۵:۰۵
کد خبر: ۷۸۸۵۸۹
هرچه سریع‌تر  باید تسهیلات را به متقاضیان پرداخت کنیم
174 میلیارد تومان اعتبارات اشتغال مناطق زلزله‌زده جذب شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: 58 درصد اعتبار تخصیصی از محل تسهیلات ویژه مناطق زلزله‌زده کرمانشاه به مبلغ 174 میلیارد تومان و با ایجاد اشتغال 11هزار و 900 نفر در 10 شهرستان زلزله‌زده استان جذب شده است.

او افزود: جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بیشترین میزان طرح اشتغالزایی را در مناطق زلزله‌زده ارائه کرده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: سرپل‌ذهاب، ثلاث‌باباجانی و دالاهو نیز بیشترین تعداد طرح را داشته‌اند.

عزیزی ادامه داد: صندوق کارآفرینی امید، بانک توسعه تعاون و پست بانک هم به گفته عزیزی به ترتیب بیشترین میزان تسهیلات اشتغالزایی را در مناطق زلزله‌زده پرداخت کرده‌اند.

او افزود: 118 درصد از تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری ابلاغی مرحله اول در استان کرمانشاه به مبلغ 208 میلیارد تومان و با چهار هزار و 158 فرصت شغلی جذب شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه روند معرفی و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در یک هفته اخیر را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: اگر روند به این روال ادامه داشته باشد می‌توانیم هرچه سریع‌تر تسهیلات را به متقاضیان پرداخت کنیم.

عزیزی به دستگاه‌های برتر در زمینه معرفی طرح به بانک نیز اشاره کرد و گفت: سازمان جهاد کشاورزی، ورزش و جوانان و میراث فرهنگی بیشترین میزان طرح را معرفی کرده‌اند.

او افزود: شهرستان‌های هرسین، روانسر، صحنه، کنگاور و کرمانشاه نیز بیشترین عملکرد را در میان 14 شهرستان استان داشته‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از دستگاه های اجرایی خواست هرچه سریع‌تر طرح‌ها را به منظور پرداخت تسهیلات به بانک‌ها ارسال کنند.

عزیزی از بانک‌ها نیز درخواست کرد طرح‌ها را با سرعت مورد ارزیابی قرار دهند و تسهیلات طرح‌ها را در کمترین زمان ممکن پرداخت نمایند.

او افزود: استان کرمانشاه دو میلیون تن جمعیت دارد و32  شهر و دو هزار و 932 روستا دارد که حدود 123 هزار بیکار دارد و از این نظر در رتبه اول کشور قرار گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز