معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه :

باید ایده‌های دانش‌بنیانی را در استان کرمانشاه پرورش دهیم

۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۶:۰۵:۰۰
کد خبر: ۷۸۸۶۰۰
باید ایده‌های دانش‌بنیانی را در استان کرمانشاه پرورش دهیم
آماده پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به شرکت‌های دانش بنیان هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: آمادگی داریم تا به شرکت‌های دانش‌بنیان استان کرمانشاه تسهیلات ارزان قیمت پرداخت کنیم.

  او در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران افزود:  حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان استان  کرمانشاه یک ضرورت است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: در تلاشیم تا با همدلی، شناخت، همراهی و پیدا کردن نیازهای بازار این شرکت‌ها را در استان کرمانشاه توسعه دهیم.

حاتمی ادامه داد: باید ایده‌های دانش بنیانی را در استان کرمانشاه پرورش دهیم، به سطح جامعه ببریم و از آن ثروت و کار بسازیم.

او افزود: در این راستا، این آمادگی را داریم و علاقه‌مندیم تا به شرکت‍‌های مبتنی بر دانش و دانش‌بنیان تسهیلات ارزان قیمت پرداخت کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: شرکت‌های مبتنی بر دانش و دانش‌بنیان را معیار زورآزمایی جدید در حوزه اقتصاد بین‌الملل است.

حاتمی ادامه داد: از این شرکت‌ها حمایت می‌کنیم، اما ایده‌های آنها باید مبتنی بر یک مدل مطالعه شده و براساس نیاز بازار باشد.

او به ارائه برخی  دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: برخی از نوآوری‌هایی که در این نمایشگاه ارائه شده همچون پرورش زالو، نیش زنبورعسل، علف زن و ... ایده‌هایی بوده‌اند که از خلاء‌های بازار شکل گرفته و به مرحله تجاری سازی رسیده‌اند. ما نیز به دنبال چنین موضوع‌هایی در استان کرمانشاه هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: اکثر نیروهای شرکت‌های دانش‌بنیان را جوانان خلاق تشکیل می‌دهند.

حاتمی افزود: گردش مالی که در این شرکت‌ها اتفاق می‌افتد مهم است و بسیاری از آنها از فعالیت‌های خود سود خوبی بدست می‌آورند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز