نشر نیاز به توجه است

۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۴:۱۳:۴۷
کد خبر: ۷۸۸۶۶۷
نشر نیاز به توجه است
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز گفت:باید در شرایطی که قیمت کاغذ گران است و از سویی هجوم رسانه های الکترونیک وجود دارد به نشر توجه بیشتری داشته باشیم.
به گزارش خبرگزاری برنا؛ ،عیسی قبادی در آیین افتتاحیه نهمین نمایشگاه کتاب البرزکه پیش از ظهر امروز یکشنبه در باغ گلهای پارک چمران کرج برگزار شد گفت: کتاب حافظه بشریت است و ترقی و توسعه کشور ها بواسطه کتابخوانی است.
قبادی این فضا را فرصتی برای بهره برداری هرچه بهتر دوستداران فرهنگ و هنر و کتاب دانست و گفت: نمایشگاه با زحمات فراوان اداره کل فرهنگ و  ارشاد استان برگزار شده و ما نیازمندیم به حوزه کتاب و نشر توجه بیشتری داشته باشیم.
وی گفت: با وجود قیمت های گران کاغذ و حوزه کتاب از یکسو و هجوم رسانه های الکترونیک که کارایی نازلی دارند از سوی دیگر  باید در این عرصه تلاش کنیم تا در موضع کتابخوانی با مشکل مواجه نشویم.
وی با اشاره به نظر بزرگان اندیشه در این زمینه گفت: منتسکیو می گوید من هیچ اوقات تلخی را نمی توانم به یادبیارم که با کتابخوانی ازبین نرفته باشد. همچنین ویکتور هوگو میگوید خوش به حال کسانی که کتاب می خوانند یا دوستان کتابخوان دارند.
قبادی خاطر نشان کرد: خلا هایی در حوزه آسیب های اجتماعی داریم که نشان می دهد از کتاب و کتابخوانی فاصله گرفته ایم.چنانچه بتوانیم یک آشتی در این زمینه برقرار کنیم  آسیب های اجتماعی کاهش خواهد یافت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز