پاییز خزان زده بر نهمین نمایشگاه کتاب البرز

۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۲۳:۳۴:۳۲
کد خبر: ۷۸۸۶۷۵
نهمین نمایشگاه استانی کتاب البرز مملو از نقدهایی بود که حکایت از رفع تکلیف مسئولان فرهنگی برای برگزاری این نمایشگاه داشت.

به گزارش خبرنگار برنا؛ صبح یکشنبه در حالی نمایشگاه کتاب البرز با عنوان « نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی البرز» و  با حضور اولین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز قادر آشنا و جمعی از مسئولان فرهنگی در باغ گلهای کرج افتتاح شد، که پاییز بر آن خزان زده بود. نمایشگاهی که تنها نام و ویترینی از مجلدها را به یدک می کشید تا اقدامی فرهنگی که سبب ساز ترغیب علاقمندان به کتاب خوانی باشد. 

هنگامی که نام نمایشگاه بزرگ برای چنین رویدادهای فرهنگی برگزیده می شود، انتظار می رود مسئولان فرهنگی با دست پر این میزبانی را عهده دار شوند اما یک بازدید گذرا از این نمایشگاه حاکی از آن بود که دست اندرکاران امر برای رفع تکلیف و تهیه گزارش کار دست به این اقدام زده اند. 

صبح امروز در حالی که انتظار می رفت تجربه برگزاری چندین سال متوالی نمایشگاه کتاب در این استان کوله باری از تجربه برای دست اندرکاران امر باشد، بسیاری نقدها بر آن وارد بود که بی نظمی از پیش بینی مکان برگزاری مراسم افتتاحیه تا دعوت از میهمانان برای سخنرانی جای تآمل داشت. بنظر می رسد حرکت های فرهنگی اگر بدون توجه به زیرساخت ها صورت گیرد به نتیجه ای معکوس منتج خواهد شد و عملکرد مسئولان امر را نیز زیر علامت سوال تصمیم گیران امر خواهد برد. به هر رویاین نمایشگاه تا سی آذرماه دایر است و مسئولان فرهنگی هنوز هم فرصت دارند تا ضمن بازنگری بر روند کاری، نمایشگاه استانی البرز را آنگونه که شایسته ناشران البرزی است میزبانی کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز