بازیکنان تیم شهرداری اورمیه به خاطر نتایج ضعیف۱۰ درصد جریمه شدند

۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۰۸:۱۰:۳۸
کد خبر: ۷۸۸۷۰۰
بازیکنان تیم شهرداری اورمیه به خاطر نتایج ضعیف۱۰ درصد جریمه شدند
مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه بعد از شکست تیم شهرداری ارومیه، بازیکنان و کادر فنی این تیم را ۱۰ درصد جریمه کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، پیمان رضایی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه اظهار داشت: بدلیل کسب نتایج دور از انتظار و بازیهای دور از شان نام والیبال اورمیه و عدم رضایت هواداران والیبال شهر عشاق که در همه حال حامی این تیم بودند همه بازیکنان و کادر فنی به کسر ۱۰ درصد از قرارداد جریمه شدند.

وی با اشاره به اینکه تیم در ابتدا فصل در یارگیری ضعیف عملکرده است افزود: متاسفانه شاکله تیم آنچه که شایسته هواداران اورمیه باشد نیست و منتظر اعلام نظر سرمربی تیم هستیم تا هرچه زودتر بازیکنانی که عملکرد ضعیفی دارند از تیم کنار بگذاریم.

رضایی افزود: در چند روزی که تا شروع نیم فصل دوم داریم سعی خواهیم کرد از بهترین بازیکنانی که آزاد هستند و می‌توانند به تیم شهرداری اورمیه کمک کنند تا روند خوبی داشته باشیم را جذب کنیم.

مدیرعامل باشگاه شهرداری اورمیه با عذرخواهی از هواداران شهر عشاق والیبال خاطر نشان کرد: هواداران اورمیه‌ای والیبال را به خوبی می‌فهمند و نمی‌توانند چنین نتایجی را قبول کنند و به همین خاطر تمامی تلاشمان را خواهیم کرد تا بتوانیم گوشه ای از زحمات بی ادعای یار هفتم خود را که در همه حال تیم خود را تنها نگذاشتند جبران کنیم.

رضایی در پایان گفت: باشگاه شهرداری اورمیه متعلق به هواداران است و با دستور شهردار اورمیه که همیشه حامی والیبال اورمیه بوده است برای خوشحالی هواداران تمام توان خود را به کار می‌گیریم تا نیم فصل دوم تیمی شایسته و در خور نام اورمیه باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز