میاندوآب با ظرفیت هایی که دارد می تواند محور توسعه استان باشد

۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۰:۴۱:۱۲
کد خبر: ۷۸۸۷۹۵
میاندوآب با ظرفیت هایی که دارد می تواند محور توسعه استان باشد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی گفت : شهرستان میاندوآب با ظرفیت ها و پتانسیل هایی که دارد می تواند محور توسعه استان باشد

به گزارش برنا آذربایجان غربی،  رضا حسینی در جلسه کارگروه رفع موانع تولید و کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری میاندوآب که در سالن جلسات فرمانداری میاندوآب برگزار شد ، گفت: میاندوآب چه در حوزه اقتصادی و چه در حوزه ی اجتماعی یکی از فعالترین شهرستان های آذربایجان غربی محسوب می شود و این نشان می دهد که مردم این شهرستان همیشه در صحنه بوده اند.

حسینی ادامه داد: این دومین سفر کارگروه استانی اشتغال و رفع موانع تولید به شهرستان ها هست که پیرو تصمیم استاندار آذربایجان غربی مبنی بر برگزاری این جلسات در شهرستان ها امروز در زادگاه شهید باکری برگزار می شود و هدف این جلسات رفع مشکلات فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران شهرستانی است که با مشکل مواجه شده اند .

وی افزود : قصد داریم در این جلسات مشکلات تولید کنندگان را از نزدیک مشاهده و تا حد امکان برای رفع آنها تلاش و چاره اندیشی کنیم .

وی با اشاره به اینکه ما از دولت حقوق می گیریم که در خدمت این مردم باشیم ، اظهار داشت: خدمت به مردم منتی ندارد و اگر سرمایه گذاران را عزیز خود بدانیم و این اصل را قبول کنیم که ما کارگزار آنها هستیم و نیت ما خدمت به این مردم باشد خدا هم کارها را هم برای ما و هم برای این عزیزان تسهیل خواهد کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: از طرف خودم و مجموعه استانداری اعلام می کنیم در خدمت تمام سرمایه گذاران هستیم و حل مشکلات شهرستان میاندوآب هم به لحاظ پتانسیل های اقتصادی و جغرافیایی که دارد جزو اولویت های ما هست و خواهد بود.

حسینی با اشاره به اینکه میاندوآب می تواند محور توسعه استان باشد، گفت: ظرفیت میاندوآب بسیار بالاست و انتظار داریم بتواند با جذب تسهیلات خودش را بالا بکشد و در حالی که شهرستانی مثل بوکان توانسته در حوزه اشتغال فراگیر روستایی بیش از 150درصد را جذب کند ، میاندوآب هنوز به جذب 80 درصد این تسهیلات هم نرسیده است و ما امیدواریم با جذب تسهیلات این شهرستان هم بتواند از دور دوم تسهیلات که بزودی به استانها ابلاغ خواهد شد بهره مند شود.

گفتنی است در این جلسه بیش از 12 فعال اقتصادی میاندوآب هم حضور داشتند که با طرح مشکلات موجود، به برخی خواسته هایشان رسیدند و برخی ها هم قرار شد طی مدت محدود توسط مدیرکل مربوطه حل و به استانداری گزارش داده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز