سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد لرستان،خبرداد :

فعالیت ۱۰۰ کتابخانه در مساجد لرستان / راه‌اندازی ۵۹ کتابخانه جدید

۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۱:۵۲:۱۴
کد خبر: ۷۸۸۸۳۷
فعالیت ۱۰۰ کتابخانه در مساجد لرستان / راه‌اندازی ۵۹ کتابخانه جدید
محمد ابدالی‌پورگفت: یکصد کتابخانه در کانون‌های مساجد لرستان فعال هستند.
به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ ابدالی‌پور در نشست گرامیداشت هفته کتاب، اظهار کرد: هفته کتاب و کتابخوانی فرصتی برای برنامه‌ریزی ویژه برای تقویت این فرهنگ غنی در جامعه بویژه در بین نسل جوان و نوجوان است.
او تقویت فرهنگ کتابخوانی را مهم‌ترین زیرساخت توسعه فرهنگی دانست و افزود: کتابخانه‌های مساجد نقش موثری در تقویت فرهنگ کتاب و کتابخوانی دارند.
ابدالی‌پور، با تاکید بر ضرورت تقویت کتابخانه مساجد، تصریح کرد: کتابخانه‌های مساجد نقش بسیار مهمی در توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی دارند و جذب جوانان و نوجوانان به مساجد دارند.
سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان از برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خبرداد و گفت: این مسابقه کتاب از کتاب خداحافظ کرخه به نویسندگی داوود امیریان برگزار می‌شود.
او با اشاره به اینکه این مسابقه کتابخوانی بین علاقمندان بخش کتابخانه‌های مساجد و مدیران، رابطان و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان برگزار می‌شود، خاطر نشان  کرد: ۱۰۰ کتابخانه در مساجد استان فعالیت دارند؛ این تعداد کتابخانه مسجد مخزن‌دار هستند.
ابدالی‌پور به راه‌اندازی ۵۹ کتابخانه باز در مساجد استان لرستان توسط دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان اشاره کرد و یادآور شد: پوشش خبری و رسانه‌ای فعالیت‌های انجام شده در هفته کتاب و معرفی کتابخانه‌های مساجد موفق و الگو، برگزاری دوره آموزش کتابداری و نرم‌افزار مهر مساجد و تجلیل از نویسندگان کتاب در حوزه از جمله برنامه‌های تدوین شده جهت بزرگداشت هفته کتاب در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.
سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان با بیان اینکه اطلاع رسانی به اعضای کتابخانه‌ها و کانون‌ها در راستای مشارکت در مسابقه کتابخوانی کشوری، شرکت در جشنواره روستاهای دوستدار کتاب، بروز رسانی اطلاعات کتابخانه های مساجد استان در پایگاه اطلاع رسانی کتابخانه‌های مساجد کشور از دیگر برنامه‌های تدوین شده به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب در این کانون‌های فرهنگی هنری است، گفت: ابلاغ بسته‌های برنامه‌های پیشنهادی به کتابخانه‌های مساجد استان، اجرای طرح‌های مسجد، کتاب، مدرسه، مسجد، کتاب، خانواده و مسجد کتاب و محله از دیگر برنامه‌های تدوین شده به مناسبت هفته کتاب ویژه کانون‌های فرهنگی هنری و کتابخانه‌های مساجد است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز