در سفر مدیرکل دفتر توسعه ورزش مناطق روستایی و عشایری کشور به قوچان مطرح شد؛

تجهیز خانه های ورزش و ایجاد یک چمن مصنوعی روستایی در شهرستان قوچان

۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۳:۳۱:۳۸
کد خبر: ۷۸۸۹۱۷
تجهیز خانه های ورزش و ایجاد یک چمن مصنوعی روستایی در شهرستان قوچان
مدیرکل دفتر توسعه ورزش مناطق روستایی و عشایری کشور گفت: با توجه به سیاست دولت در تجهیز ورزشی بخش‌های مرزی یعنی شهرستان‌ها و به‌خصوص روستاهایی که حاشیه مرز هستند توسعه ورزشی شهر باجگیران را به‌عنوان بخش مرزی به‌صورت ویژه مدنظر قرار داده‌ایم.

رضا حجتی مدیرکل دفتر توسعه ورزش مناطق روستایی و عشایری کشور در سفری به استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در قوچان بابیان اینکه تجهیزات دوخانه ورزش روستاهای امامقلی و شاهرگ در بخش باجگیران شهرستان قوچان را در دستور کارداریم، تصریح کرد: با توجه به سیاست دولت در تجهیز ورزشی بخش‌های مرزی یعنی شهرستان‌ها و به‌خصوص روستاهایی که حاشیه مرز هستند توسعه ورزشی شهر باجگیران را به‌عنوان بخش مرزی به‌صورت ویژه مدنظر قرار داده‌ایم.

مدیرکل دفتر توسعه ورزش مناطق روستایی و عشایری با اشاره به اینکه در سه ماهه سوم سال جاری بالغ‌بر 150 میلیون تومان به توسعه بازی های بومی و محلی و ورزش‌های روستایی استان خراسان رضوی اختصاص داده‌ایم، خبر داد: بنا شد در اعتبارات سال آینده، ایجاد زمین چمن مصنوعی و تکمیل و بازسازی سالن ورزشی روستای امامقلی این شهرستان در دستور کار قرار بگیرد.

وی ادامه داد: همچنین دو خانه ورزش در بخش مرکزی و باجگیران شهرستان قوچان هر یک با اعتبار 7 میلیون تومان ایجاد خواهد شد.

حجتی در ادامه از ایجاد یک مجموعه ورزشی در شهرستان درگز خبر داد و گفت: مجموعه ورزشی در میان کوه را تجهیز و تغییر کاربری خواهیم داد به این صورت که دو مجموعه به‌هم‌پیوسته را به‌صورت یک مجموعه تبدیل خواهیم کرد.

وی ادامه داد: همچنین 5 خانه ورزش روستایی  و در کلات نیز سه خانه ورزش تجهیز خواهد شد.

مدیرکل دفتر توسعه ورزش مناطق روستایی و عشایری کشور در پایان ضمن دعوت مردم به مشارکت در جهت توسعه ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی، مطرح کرد: اگر مردم در این زمینه 50 درصد مشارکت داشته باشند آمادگی داریم تا 50 درصد دیگر را در توسعه زمین‌های چمن مصنوعی، جاده‌های سلامت، خانه ورزش روستایی و غیره پرداخت کنیم.

علی باتقوا رئیس هیئت ورزش روستایی شهرستان قوچان در ادامه گفت: هیئت ورزش روستایی این شهرستان 50 درصد از هزینه ایجاد جاده سلامت در روستای زیدانلو را تقبل کرده و طی این امر دفتر توسعه ورزش مناطق روستایی و عشایری کشور باقی هزینه ایجاد این جاده را برعهده‌گرفته است.

خبرنگار: سهیلا چترآبگون

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز