راه اندازی کمیته معلولان فدراسیون سوارکاری در ۱۷ استان کشور

۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۳:۱۶:۵۷
کد خبر: ۷۸۸۹۱۸
راه اندازی کمیته معلولان فدراسیون سوارکاری در ۱۷ استان کشور
رئیس فدراسیون سوارکاری گفت: کمیته جانبازان و معلولان این فدراسیون در 17 استان کشور با هدف شناسایی استعدادهای برتر راه اندازی شده است.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ مسعود خلیلی روز دوشنبه در نشست مجمع انتخابات هیات سوارکاری استان بوشهر  گفت : با راه اندازی این کمیته ها تاکنون 618 سوار کار معلول و جانباز در کشور شناسایی شده است.

وی بیان کرد: از میان این افراد استعدادهای شایسته انتخاب و برای حضور در رقابت های مهم ملی و بین المللی آماده سازی می شوند.

خلیلی اظهارداشت: انتظارمی رود استان بوشهر نیز در راستای اقدامی انسان دوستانه این ظرفیت را برای سوارکاران جانباز و معلول فراهم کند.

وی گفت: ایران در پارا المپیک 2020 برای نخستین بار در بخش سوارکاری معلولان و جانبازان شرکت می کند.

خلیلی افزود: بودجه دریافتی فدراسیون سوارکاری معادل یک دهم هزینه های آن است که این به معنی تامین اعتبار و مابقی از طریق جذب حامیان مالی است.

وی یادآورشد: در استان ها نیز بودجه پرداختی فدراسیون و اداره کل ورزش برای فعالیت هیات راهگشا نیست و باید از طریق جذب حامیان مالی فعالیت های این بخش گسترش یابد.

خلیلی اظهارداشت: در ارتباط با نگهداری اسب ها در استان ها باید کیفیت بر کمیت در اولویت باشد.

رئیس فدراسیون سوارکاری گفت: فعال سازی هیات های شهرستانی نیز باید در دستور کار جدی هیات های استان قرار گیرد.

خلیلی بیان کرد: به دلیل سرمای هوا، فعالیت سوارکاری در ماه های پایانی سال در برخی از استان ها رو به تعطیلی می رود که این یک فرصت برای استان هایی خوش آب و هوا در این فصل همانند بوشهر و هرمزگان است.

در این آئین ابوذر قائدی به عنوان رئیس جدید هیات سوارکاری استان بوشهر انتخاب و از فعالیت های مهدی فرامرزی در این مسوولیت تجلیل شد.

استان بوشهر حدود 300 سوار کار سامان یافته دارد که این شمار در 14 باشگاه در حال فعالیت هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز