اطلاعیه تعطیلی مدارس و دانشگاه های استان کردستان

۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۱:۵۵:۳۱
کد خبر: ۷۸۹۰۹۴
اطلاعیه تعطیلی مدارس و دانشگاه های استان کردستان
با تدوام بارش ها در استان کردستان تعدادی از دانشگاه ها و مدارس استان کردستان تعطیل یا با تاخیر شروع خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛بنابر پیش بینی های اداره کل هواشناسی استان کردستان بارش برف از ظهر امروز در سراسر استان آغاز و پیش بینی می شود این با بارش امروز و فردا کماکان ادامه داشته باشد.

مسئولین دانشگاه کردستان به دلیل بارش شدید برف، لغزندگی معابر، مشکل تردد، شرایط زمستانه و پیش بینی هواشناسی استان مبنی بر تداوم بارش ها بر اساس تصمیم  فردا سه شنبه ۲۷ آذر ماه ۹۷ تمامی کلاس های آموزشی دانشگاه کردستان قبل از ظهر تا ساعت ۱۳ تعطیل است.

روابط عمومی دانشگاه آزاد نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد: فردا سه شنبه صبح کلاس های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در کلیه واحدها و مراکز استان و آموزشکده سما تعطیل می باشد و در خصوص وضعیت کلاسهای بعداز ظهر، فردا اطلاع رسانی خواهد شد.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی نیز اظهار کرد: بر اساس تصمیم معاونت آموزشی دانشگاه، فردا سه شنبه 27 آذر ماه 97 کلاس های شیفت صبح کلیه دانشکده های تابعه دانشگاه به جز کار آموزی و کارورزی در بیمارستان ها تعطیل است.

اسکندر مرادی رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان نیز گفت: کلاسهای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور در سطح استان با دو ساعت تاخیر، ساعت ۹:۳۰ صبح دایر  می شود اما این تصمیم شامل کلاس های درس در مراکز سقز ، مریوان،  بانه و سروآباد نمی شود و کلاس این مراکز به حالت عادی برگزار خواهد شد.

در اطلاعیه جدید آموزش و پرورش نیز کلیه مدارس دوره های تحصیلی سطح شهر و روستایی شهرستان های کامیاران و منطقه موچش، دهگلان، قروه و منطقه سریش آباد و دیواندره در نوبت صبح تعطیل است.

پیش از این مدارس شهرستان های سنندج و بیجار در تمام مقاطع تحصیلی تعطیل اعلام شدند.

نظر شما