امروز با حضور معاون اول رئیس جمهوری؛

۱۰ محصول فناورانه جهاد دانشگاهی رونمایی شد

۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۰:۰۴:۴۹
کد خبر: ۷۸۹۲۰۶
۱۰ محصول فناورانه جهاد دانشگاهی رونمایی شد
همزمان با هفته پژوهش 10 محصول فناورانه جهاد دانشگاهی با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در دانشگاه علم و فرهنگ رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ در مراسم رونمایی امروز سه شنبه ؛ جمعی از نمایندگان مجلس، روسای واحدهای جهاد دانشگاهی سراسر کشور، رییس دانشگاه، اعضای هیات علمی و مسئولان دانشگاه علم و فرهنگ در سالن همایش های بین المللی حضور داشتند.

خط تولید ساخت مته حفاری در استان خوزستان، طراحی و تولید تور قفس پرورش ماهی در دریا از مجتمع تحقیقاتی البرز و طراحی و ساخت بازوهای بارگیری دریایی 2 از خارک از جمله محصولات فناورانه رونمایی شده جهاد دانشگاهی است.

همچنین از سوی دیگر از داروی درمانگر آنتی بیوتیک گاما از پژوهشگاه رویان، بومی سازی دانش فنی تولید آزمایشگاهی جنین از پژوهشگاه ابن سینا، کسب فناوری تولید کربن فعال از قیر طبیعی از پژوهشگاه کرمانشاه، پروژه توسعه دانش فنی و ساخت ماشین بازیافت از پسماندهای نفتی و پروژه دستیابی به فناوری ساخت جرم های ویژه نسوز در مقیاس پایلوت از استان یزد و پروژه طراحی، مهندسی و ساخت دکل های حفاری خشکی از دانشگاه علم وصنعت در محل دانشگاه علم و فرهنگ افتتاح شد.

در ادامه این مراسم، از پروژه دستیابی به فناوری نمک زدایی نفت خام نیز به عنوان دستاورد دیگری از دانشگاه علم وصنعت رونمایی شد.

سیدمحمدرضا طیبی رئیس سازمان جهاددانشگاهی در این مراسم با تاکید بر آمادگی جهاد دانشگاهی برای پذیرفتن 20 ماموریت کلان کشور، گفت: جمهوری اسلامی ایران باید صاحب فناوری دانش بنیان در حوزه دفاعی باشد. ایران باید فناوری دانش بنیان داشته باشد.

وی افزود: جهاد دانشگاهی امروز آماده است تا در راستای توسعه علم و فناوری کشور قدم برداشته در حالی که در کنار آن نیاز به حمایت نیز دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز