نماینده ولی فقیه در استان مرکزی؛

ایجاد نفاق در ایران از مهمترین توطئه های دشمنان نظام اسلامی است

۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۳:۱۷:۲۳
کد خبر: ۷۸۹۳۴۳
ایجاد نفاق در ایران از مهمترین توطئه های دشمنان نظام اسلامی است
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: وحدت حوزه و دانشگاه محور اقتدار نظام اسلامی به خصوص جامعه علمی کشور در برابر توطئه های استکبار جهانی است.

به گزارش برنا از اراک ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی  به مناسبت سالروز شهادت دکتر محمد مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه،  افزود: ایجاد تفرقه و نفاق در جامعه ایران اسلامی از مهمترین توطئه های دشمنان نظام اسلامی است که در این شرایط همدلی دانشگاهیان و حوزویان به عنوان اقشار تحصیکرده، آگاه و زمان شناس عامل خنثی سازی توطئه های دشمنان است. 

وی ادامه داد: حوزه و دانشگاه 2 رکن بسیار مهم در انقلاب اسلامی ایران هستند که توسعه علمی و عملی کشور بستگی به میزان کارایی و عمکرد آنها دارد. 

امام جمعه اراک اظهار داشت: وحدت حوزه و دانشگاهزیرساخت علم و اخلاقدر جامعه است که توجه موثر به آن ها به تعالی می انجامد.

وی اظهار داشت: حوزه های علمیه و دانشگاه های استان تولید کننده دانایی و ایده در جامعه هستند و در استان باید به این بخش ها نگاه ویژه شود.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: ظرفیت های استان مرکزی در عرصه دانشگاهی و حوزه های علمیه غنی است و با برنامه مدون و هدفمند می توان اثربخشی چندین برابر از این بخش ها داشت.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله محمد مفتح عنوان کرد: شهید مفتح نیز مانند دیگر شهدای فرهیخته انقلاب اسلامی از شخصیت هایی بود که با خون خود درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کرد. 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: شهید مفتح برای وحدت حوزه و دانشگاه تلاش های فراوانی را انجام داد، بنابراین اقشار مختلف جامعه به خصوص دانشگاهیان و حوزویان باید در حفظ این میراث گرانبها از جان و دل تلاش کنند. 

وی یادآور شد: شهید مفتح به خاطر شناخت عمیق مسایل علمی، آموزشی، اجتماعی و سیاسی، به ضرورت و اهمیت وحدت حوزه و دانشگاه پی برده بود و این منش رفتاری و تفکر باید تداوم یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز