استاندار مرکزی:

تعیین تکلیف اراضی دانشگاه اراک ضروری است

۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۳:۱۲:۲۰
کد خبر: ۷۸۹۳۵۵
تعیین تکلیف اراضی دانشگاه اراک ضروری است
استاندار مرکزی گفت: دانشگاه اراک از ظرفیت های مهم علمی و پژوهشی و از مراکز آموزش علمی با سابقه است که باید اراضی آن با هدف انجام فعالیت ساخت و ساز جدید تعیین تکلیف و ساماندهی شود.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ « سیدعلی آقازاده » روز سه شنبه در نشست بررسی اراضی دانشگاه اراک،  گفت : علاوه بر تعیین تکلیف این اراضی باید مشاغل مزاحمی که در مقابل دانشگاه قرار دارند نیز ساماندهی شوند.

استاندار مرکزی گفت: ساخت و ساز در 90 هکتار دانشگاه اراک به اتمام رسیده است و کار مطالعاتی عرصه 100 هکتار زمین باقی مانده این دانشگاه نیز به پایان رسیده و با تامین اعتبار عملیات اجرایی آن کلید می خورد.

آقازاده افزود: دانشگاه اراک با جانمایی مناسب، امکانات ساختمانی با کاربری های علمی و فرهنگی و با طراحی خوب توانسته موفقیت های اثربخشی در حوزه علمی استان داشته باشد.

وی اظهار داشت: پیگیری زیادی در سال های اخیر برای تعیین تکلیف زمین این دانشگاه انجام شده که باید با همکاری دستگاه های متولی به نتایج قطعی برسد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری مرکزی در این نشست گفت: 28 هکتار اراضی مقابل دانشگاه باید با همکاری شهرداری ساماندهی بشود.

« حمیدرضا نوازنی » افزود: ساخت و ساز در دانشگاه اراک در بخشی از طرح جامع اجرا شده که فاقد سند مالکیت است و این مرکز آموزش عالی برای انجام فعالیت های اجرایی نیازمند سند مالکیت است.

وی اظهار داشت: اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، گرفتن سند مالکیت را در دستور کار خود قرار دهد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز