ساخت مرکز جدید کانون پرورشی در ثلاث‌باباجانی

۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۵:۵۳:۴۸
کد خبر: ۷۸۹۵۶۹
ساخت مرکز جدید کانون پرورشی در ثلاث‌باباجانی
زمینی به متراژ 500 متر مربع برای ساخت مرکز جدید کانون پرورش فکری، واقع در پارک شهرک «تایجوزی» ثلاث‌باباجانی در اختیار کانون قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهناز فتاحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در نشست با فرماندار شهرستان ثلاث‌باباجانی گفت: مرکز جدید کانون پرورش فکری در شهرستان ثلاث‌باباجانی  بزودی احداث خواهد شد.

او افزود: به زودی عملیات تخریب مرکز قدیمی و ساخت مرکز جدید کانون پرورش فکری در این شهرستان آغاز خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: مرکز فرهنگی کانون پرورش فکری در شهرستان ثلاث‌باباجانی به علت زلزله 21 آبان ماه پارسال در استان کرمانشاه تخریب شده بود.

فتاحی ادامه داد: در مدت کوتاهی پس از وقوع زلزله و تخریب مرکز کانون، برنامه‌های فرهنگی کانون پرورشی در شهرستان ثلاث‌باباجانی در چادرهای فرهنگی و سپس در محل کانکس‌های اهدایی برای و نوجوانان مناطق زلزله‌زده ادامه پیدا کرد.

او در ادامه اشاره ای هم به فعالیت‌های امدادفرهنگی در مناطق زلزله‌زده داشت و فعالیت‌های ویژه مربیان فرهنگی در غنی‌سازی اوقات فراغت را تشریح کرد.

گتنی است که در این  نشست که علاوه بر مسوولان کانون پرورش فکری استان، شهردار و اعضای شورای شهر ثلاث‌باباجانی نیز حضور داشتند، زمینی به متراژ 500 متر مربع برای ساخت مرکز جدید کانون پرورش فکری، واقع در پارک شهرک «تایجوزی» ثلاث‌باباجانی در اختیار کانون قرار گرفت.

 

نظر شما
پرونده ویژه