معاون فرماندار محمودآباد:

بوفه‌های غیربهداشتی مدارس پلمپ خواهد شد

۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۳:۴۲:۳۰
کد خبر: ۷۸۹۸۰۲
بوفه‌های غیربهداشتی مدارس پلمپ خواهد شد
معاون فرمانداری محمودآباد طی سخنانی در جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی گفت: در راستای ارتقاء و حفظ سلامت دانش آموزان در مدارس نظارت جدی‌تری بر فعالیت‌های بوفه های مدارس صورت خواهد گرفت و با متخلفان وفق قانون برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان محمودآباد ظهر امروز به ریاست احمد محمدی، معاون فرمانداری محمودآباد و دکتر عباس توان، رئیس شبکه بهداشت و درمان و سایر مدیران ادارات و کارشناسان عضو این کارگروه در محل فرمانداری محمودآباد تشکیل شد.

احمد محمدی با اشاره به اهمیت نظارت بر صنایع غذایی فعال در شهرک صنعتی محمودآباد در راستای تحقق امنیت غذایی و تداوم و تضمین سلامت شهروندان از پلمپ یک واحد متخلف غذایی در این شهرک صنعتی خبر داد.

معاون فرماندار محمودآباد با اشاره به اجرای طرح مروجین سلامت در 22 مدرسه شهرستان گفت: باید برای ارتقاء سلامت دانش آموزان و خانواده‌ها و همچنین تقویت ویژه برنامه‌های آموزش سلامت در جامعه از همه ظرفیت‌ها بهره برد و انتظار می‌رود شهرداران، دهیاران و کلیه شورای اسلامی شهر و روستا اهتمام جدی‌تری در این موضوع داشته باشند.

معاون فرمانداری محمودآباد در این جلسه با تاکید بر اهمیت نظارت بر بوفه‌های مدارس و صدور کارت بهداشت و مجوز فعالیت بوفه‌ها خواستار بازدید و سرکشی مشترک از سوی بهداشت و درمان و آموزش و پرورش شد.

نظر شما